اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره آماده می شود

سایت طلا : رئیس فدرال رزرو آمریکا تاکید کرد که فدرال رزرو آماده است تا مساله افزایش نرخ بهره را به صورت "نشست به نشست" مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.



به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا در سخنانی در کمیته بانکداری سنا تصریح کرد که فدرال رزرو برای در نظر گرفتن افزایش نرخ بهره به صورت نشست به نشست آماده می شود.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که اظهارات یلن نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا در هر نشست آینده فدرال رزرو وجود خواهد داشت.

آمریکا از سال 2006 میلادی تاکنون نرخ بهره را افزایش نداده است. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی اگر فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش دهد این مساله به ضرر قیمت طلا خواهد بود.

یلن افزود: فدرال رزرو همه ارزیابی های لازم برای افزایش نرخ بهره را پیش از این اقدام ،انجام خواهد داد. البته هنوز هیچ تضمینی برای افزایش قطعی نرخ بهره آمریکا در یک زمان مشخص وجود ندارد.

اظهارات یلن نشان می دهد که فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره در هر نشستی آماده خواهد بود. بسیاری از تحلیلگران اعلام کرده اند که فدرال رزرو در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش می دهد.

یلن گفت: اگر شرایط اقتصادی آمریکا با بهبود باثبات روبرو شود،فدرال رزرو نشست به نشست مساله افزایش نرخ بهره را مد نظر قرار خواهد داد./م


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد