اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پاسخ تست روانشناسی شخصیت پنهان خود را پیدا کنید

در خبر دیگری تست روانشناسی ای را در اختیار شما قرار دادیم تا بتوانید شخصیت پنهان خود را پیدا کنید با جمع آوری نمرات در این خبر پاسخ تست روانشناسی خود را مطالعه کنید.

پاسخ تست روانشناسی شخصیت پنهان خود را پیدا کنید


در خبر دیگری تست روانشناسی ای را در اختیار شما قرار دادیم تا بتوانید شخصیت پنهان خود را پیدا کنید با جمع آوری نمرات در این خبر پاسخ تست روانشناسی خود را مطالعه کنید.

امتیاز کمتر از 21

شاید ناراحت کننده باشد، اما دیگران شما را خجالتی، بی اراده، غيرمصمم و عصبی میشناسند. آنها فکر میکنند که شما همواره نیاز دارید کسی مراقبتان باشد و همیشه کسی را می خواهید که برایش تصمیم بگیرید. به نظر میرسد که شما دوست ندارید درگیر چیزی یا کسی باشید در واقع دوست ندارید با کسی در ارتباط باشید. شما فردی هستید که همیشه نگران است و به مشکل هایی فکر میکنید که وجود ندارد.

شخصیت

امتیاز 21 تا 30

کسانی که شما را از نزدیک میشناسند، عقيده دارند شما فرد دقيقي هستيد به طوری که به جزئیات بسیار کوچک هم بیش از اندازه اهمیت می دهید. در شما، آنچه بيش از هر چیز دیگری اهمیت دارد، اطلاعات خوب شما در مورد مسائل مختلف است. فردی هستید که کارها را به کندی انجام می دهید به طوری که اگر کاری را عجولانه یا بدون نقشه قبلی انجام دهید، دوستانتان بسیار شگفت زده میشوند.

امتیاز 31 تا 40

اگر کمی خونسردی و واکنش های کند خود را به موضوعات کم کنید، بهتر است. دیگران شما را به عنوان فردی منطقی، مراقب، آگاه و اهل عمل میشناسند که اشتباه هم نیست.| خيلي خوب است که دیگران شما را باهوش و با استعداد، اما متعادل میدانند. نمی توان با شما به راحتی و سریع دوست شد، اما نسبت به دوستان خود به شدت باوفا هستيد و در عوض از آنان وفاداری را انتظار داريد.

امتیاز 41 تا 50

این بهترین امتیاز در این تست است چرا که شما به عنوان فردی بسیار سرزنده، زیبا، سرگرم کننده، اهل عمل و جالب شناخته میشوید. کسی که همواره مرکز توجه است. شما فردی مهربان و متعادل هستيد. به خواسته ها و نیازهای دیگران اهمیت می دهید و دیگران را ناراحت نمیکنید. آدم فهمیده و منطقی هستید کسی که همیشه اطرافیانش را شاد میکند و به آنان کمک میکند. این خصوصيت را حفظ کنيد.

پنهان

امتیاز 50 تا 61

حق بدهید که دوستان و آشنایانتان برای دیدن شما لحظه شماری نکنند. متاسفانه آنها فکر میکنند با آدم خودمحوری سروکار دارند که به حرف آنها توجهی ندارد، شاید هم اشتباه
باشد، اما آنها فکر میکنند شما به شدت سلطه جو هستید البته گاهی ممکن است آنها شما را ستایش کرده و آرزو کنند که ای کاش میتوانستند شبيه شما باشند، اما با این حال همیشه شک دارند که به شما به طور عميق نزدیک شوند.

امتیاز بیش از 60

شاید شما خوشتان بیاید، اما دیگران از اینکه شما ناگهانی هیجانی می شوید، دل نگران هستند. کسی که عجول است، معمولا به عنوان یک همدم همیشگی شناخته نمی شود. رهبری در خون شماست و این موضوع در لحظه های بحرانی باعث میشود به سرعت تصمیم گیری کنید، اما سرعت، همه جا نشانه کیفیت نیست. شما همواره یک فرد برجسته و ماجراجو به حساب می آیید؛ کسی که برای یک مرتبه هر چیزی را امتحان میکند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد