اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه از باتری گوشی همراه مراقبت کنیم؟

خراب شدن باتری تلفن های همراه یکی از رایج ترین مشکلات در دنیای گوشی ها می باشد و اگر مدت زیادی است که از گوش تان استفاده می کنین به احتمال زیاد حداقل یک بار باتری آن را تعویض کرده اید.

چگونه از باتری گوشی همراه مراقبت کنیم؟



خراب شدن باتری تلفن های همراه یکی از رایج ترین مشکلات در دنیای گوشی ها می باشد و اگر مدت زیادی است که از گوش تان استفاده می کنین به احتمال زیاد حداقل یک بار باتری آن را تعویض کرده اید.
باتری ها را به شکلی می توان مهم ترین بخش گوشی های همراه دانست چرا که بدون حضور برق و فضای ذخیره سازی آن هیچ کدام از امکانات و پیشرفت های امروز در دنیای دیجیتال و تکنولوژی اتفاق نمی افتاد.
باتری ها علاوه بر مهم ترین بزرگترین بخش تلفن همراه شما نیز هستند و دلیل اصلی قطر آن نیز می باشند. شرکت های مختلف در تلاشند تا بتوانند باتری هایی با ضرفیت بالا تر و ابعاد کوچک تر تولید کنند تا بتوانند گوشی های زیبا تر و کاربردی تری را به شما ارائه بدهند.
متاسفانه یکی از خرابی های اصلی گوشی های هوشمند باتری ها آن می باشد که در بسیاری از مواقع به دلیل استفاده نا مناسب از آن ها می باشد. توجه کنید که خرابی های باتری گوشی همراه می تواند باعث خلل در کارکرد بقیه اجزای آن نیز بشود که در نهایت گوشی شما را غیرقابل استفاده خواهد کرد.


مشکل دیگری که در این زمینه وجود دارد در دسترس نبودن باتری بسیاری از گوشی ها می باشد که در صورت خرابی تعمیر آن را غیر ممکن می سازد. به علاوه باتری جایگزین هیچگاه کیفیت باتری اصلی را نخواهد داشت.
مراقبت از باتری گوشی های همراه به هیچ عنوان سخت یا آزار دهنده نمی باشد و کار اضافی ای را شما نمی طلبد. صرفا لازم است تا چند نکته مهم که در ادامه به شما خواهیم گفت را رعایت کنید.
1. به هیچ عنوان اجازه ندهید دمای باتری شما بالا برود. بالا رفتن دمای گوشی شما مساوی است با داغ کردن گوشی که می تواند باعث آسیب های جدی به آن بشود و در کوتاه مدت آن را خراب کند.
2. سعی کنید تلفن همراه تان را بیش تر از 80 درصد شارژ نکنید و در عین حال اجازه ندهید که شارژ آن به زیر سی درصد برسد.
3. از استفاده کردن از گوشی هوشمندتان در زمان شارژ شدن بپرهیزید.
4. مراقب باشید به باتری ضربه یا شوک وارد نشود چرا که می تواند به سرعت آن را از کار بیاندازد.
5. از شارژر و سیم مناسب(ترجیحا اصل) موبایل تان استفاده کنید چرا که شارژر های نامناسب می توانند آسیب های جدی به باتری گوشی همراه تان وارد کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد