اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا احتمال دو برابر شدن قیمت طلا در سال 2014 میلادی وجود دارد؟

سایت طلا : در حالی که قیمت طلا در سال 2013 میلادی عملکرد کاملا مایوس کننده ای داشته ولی هنوز برخی کارشناسان اقتصادی امیدوارند تا این فلز زرد بار دیگر در بازارهای بین المللی درخشش داشته باشد.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی لایو تریدینگ نیوز؛ قیمت طلا برای نخستین بار در 13 سال اخیر با کاهش شدید 30 درصدی روبرو شده است و این مساله بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی را نسبت به بازار طلا بدبین و نگران کرده است ولی هنوز تحلیلگرانی هستند که نسبت به بهبود قیمت جهانی طلا در سال 2014 میلادی امیدوار هستند.

بر اساس این گزارش افزایش شاخص سهام در بازارهای مالی آمریکا تاثیر زیادی بر کاهش قیمت جهانی طلا در سال 2013 داشته است.

ولی آیا هنوز کسی نسبت به افزایش قیمت جهانی طلا و نقره امیدوار است؟

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که روند نزولی قیمت طلا و نقره در ماه های آینده نیز ادامه خواهد یافت ولی تجزیه و تحلیل آمارهای مربوط به وضعیت بازار طلا از سال 1969 میلادی تاکنون و بررسی تحولات قیمت طلا و نقره نشان می دهد که احتمال افزایش 100 تا 200 درصدی قیمت ها در سال 2014 و 2015 میلادی وجود دارد.

گزارش سایت طلا می افزاید، البته نمی توان وقوع این مساله را تضمین کرد ولی به هر حال به عنوان یک احتمال قوی ارزش بررسی کردن را دارد.
از سال 1969 میلادی تاکنون بیش از 11300 روز کاری در بازارهای بین المللی وجود داشته و در این مدت قیمت طلا و نقره با نوسانات زیادی همراه بوده است.
بررسی الگوی رفتار قیمت طلا و نقره در سال های گذشته نشان می دهد که احتمال دو برابر شدن قیمت طلا در سال 2014 میلادی وجود دارد.

قیمت طلا از سال 1969 تاکنون نوسانات شدیدی را تجربه کرده است. قیمت طلا از اوت 2011 میلادی تاکنون بیش از 37 درصد کاهش داشته است ولی هنوز امیدواری زیادی نسبت به افزایش مجدد قیمت طلا در بازارهای جهانی وجود دارد./م

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد