اونس طلا2394.45
مظنه16,336,000
18 گرم3,771,100
ارزش سکه36,805,008
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

تحلیل روند بازار طلا از زبان رئیس این اتحادیه

سایت طلا:رئیس کشوری اتحادیه طلاو جواهر با اعلام موقتی بودن ثبات بهای طلا، از روند صعودی بهای طلا در آینده خبر داد.

محمد کشتی آرای، رئیس اتحادیه کشوری طلاو جواهر در گفتگو با سایت طلا، گفت: از آغاز سال جدید میلادی و طی سه هفته بهای طلا 80دلار سقوط کرد و در هفته گذشته با کاهش سهام آمریکا و آسیا و حراج 6 درصدی طلا توسط چین برای مقابله با تورم در یک روز هراونس طلا 33 دلار کاهش یافت.

وی اعلام کرد: با این کاهش بهای طلا در سطح جهان، فروشندگان طلا طی ایجاد جوی در بازار طلا، عرضه بیش از حد طلا در این بازار افزایش یافت که به ادامه روند نزولی بهای طلا کمک کرد، که در پی آن بازار داخل با افت قیمتی مواجه و هر قطعه سکه بهار آزادی 7 هزار تومان کاهش یافت و انتظار می رود سکه در کوتاه مدت بهای سکه 2هزار تومان در نوسان باشد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با رد هرگونه حباب قیمتی در بازار طلاوسکه تاکید کرد: با کاهش بهای طلا در بازار، حباب قیمتی بازار طلا شکسته شد و التهاب بازار طلا فروکش کرد و قیمت ها همچنان تثبت شد و همکنون قیمتها در بازار سکه و طلا نسبتا واقعی است.

کشتی آرای در رابطه با روند آتی بازار طلا اظهار داشت: در ماههای آتی باتوجه به اقتصاد کنونی جهان، اکثر کارشناسنان معتقد به ادامه روند صعودی بهای طلاهستند و بعبارت دیگر این کاهش بها موقتی است و انتظار می رود تا پایان سال میلادی 2011 با افزایش تقاضا برای طلا، بهای طلا با رشد توام گردد.

وی درباره اثرات توزیع سکه های یک در بازار نیز گفت: باورود سکه های یک گرمی توسط بانک مرکزی در بازار تغییری در بازار سکه ایجاد نخواهد شد و اطمینان می توان داشت که این سکه های یک گرمی هیچ نوسانی را بر روند قیمتی بازار سکه نخواهد گذاشت.

عضو هیت مدیره اتحادیه طلاوجواهر تهران نیز درباره بازار سکه های پارسیان گفت: نظارت اتحادیه استانها بر روی تولید این سکه وجود دارد وتولید آنها سازمان دهی شده است و تا موقعی که متقاضیان این سکه ها هست، فروش آنها روال عادی دارد و عرضه سکه های یک گرمی عیار 900بانک مرکزی منافاتی با عرضه سکه های پارسیان عیار 750 ندارد.



خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد