اونس طلا2379.65
مظنه16,456,000
18 گرم3,798,800
ارزش سکه37,075,368
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,400,000
نیم26,100,000
ربع16,100,000

خوردن پنیر در صبحانه یا شام، کدام انتخاب سالم تر و بهتری است؟

شاید از خودتان بپرسید که مگر زمان خوردن پنیر می تواند بر میزان قواید سلامتی یا عوارض آن تاثیری داشته باشد؟ باید به شما بگوییم که بله و دلیل آن را نیز برای شما در این خبر شرح داده ایم.

به گزارش سایت طلا، پنیر یکی از خوراکی های جدایی ناپذیر از وعده صبحانه است برخی حتی آن را به عنوان میان وعده به همراه گردو، خیار و و گوجه مصرف می کنند اما مصرف اصلی آن به عنوان صبحانه است اما بنظر شما بهترین زمان مصرف پنیر صبح است یا شب؟

اصولاً پنیر غذای خوبی برای صبحانه نیست. مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می‌شود، که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است.

پنیر

در مطالعات جدید علمی ثابت شده، که جذب کلسیم بیشتر در شب صورت می‌پذیرد و بهتر است، پنیر به عنوان یک ماده مغذی در شب مصرف شود.

به طور کلی تمامی لبنیات دارای مقادیر متفاوتی از کلسیم هستند و در این دایره قرار می گیرند به همین دلیل بهتر است لبنیات دیگری نیز مانند شیر را در شب و پیش از خواب مصرف کنید تا میزان جذب کلسیم آن را بالا ببرید.

مصلح غذایی

همانطور که گفته شد پنیر دارای طبع سرد است و در طب سنتی نیز به این مسئله شاراه شده است و تاکید بسیاری بر این موضوع وجود دارد که مواد غذایی دارای طبع سرد باید به همراه مصلح غذایی ( مواد غذایی دارای طبع گرم) استفاده شود تا اثرات مزاج سرد آن از بین برود در نتیجه بهتر است پنیر همراه با گردو، سیاهدانه، آویشن و یا زنیان مصرف شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد