اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پاسخ تست روانشناسی: با انجام این تست میزان منزوی بودن و افسردگی خود را بسنجید

این تست روانشناسی به شما کمک می کند تا متوجه شوید تا چه میزان یک فردی منزوی و اجتماع گریز هستید و در آستانه افسردگی قرار دارید یا نه.

به گزارش سایت طلا، کافی است برای انجام این تست با دقت سوالات را مطالعه کنید و به آن ها پاسخ دهید و سپس نمرات هر جواب را جمع کنید و در این خبر جواب تست خود را بخوانید.

برای دسترسی به این تست می توانید به این تست روانشناسی مراجعه کنید.

امتياز بين ۵۰ تا 75

در این صورت شما یه آدم اجتماعی هستين و تو اجتماع با دیگران به راحتی رابطه برقرار میکنید . شما دوست دارید اوقاتتون رو با دوستان و دیگران سپری كنيد و از تنها ماندن متنفرید . یک خبر خوشحال کننده اینکه احتمال ابتلا به افسردگی در شما خیلی کمه.

امتياز بين 75 تا ۱۰۰

شما از ارتباط با دیگران احساس لذت نمی کنید اما متنفرم نيستين و زندگی اجتماعی برای شما در درجه اول اهمیت قرار نداره . شما دوست ندارید تو مکانی که غریبه توش زیاده حضور داشته باشید ، شما در عین حال که ارتباط با افراد غریبه براتون سخته ، بودن با دیگران را به تنهایی ترجیح می دهید .

منزوی

امتياز بين 100 تا 150

شما علاقه مند به شرکت در جمع و ارتباط با ديگران نيستين و گرچه هنوز به مرحله جامعه گریزی نرسیده اید ولی فاصله چندانی هم با این موضوع ندارید و در صورت ادامه این روند یک فرد اجتماع گریز و گوشه گير ميشيد و به انزوای کامل اجتماعی می رسید که وضعیت خیلی دلچسبی نیست پس سعی کنید با دیگران بیشتر و بهتر ارتباط برقرار کنید .

امتياز بين 150 تا 190

شما کاملا فردی اجتماع گريز هستین و ارتباط با دیگران براتون مشکله و از حضور تو جامعه و رفتارهای جمعی و بودن با دیگران بيزاريد . شما بيشتر تنهایی را ترجيح ميدين و تو اتاق خودتون ، با تخیلاتتون سرگرم هستید . ريسک افسردگی شما کمی بالاست و بهتر است بیشتر با اجتماع در ارتباط باشید .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد