اونس طلا2340.89
مظنه15,286,000
18 گرم3,528,700
ارزش سکه34,439,358
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

نخستین پیش بینی علمی قیمت مسکن منتشر شد

سایت طلا: اگر برای خرید مسکن، و یا سرمایه گذاری در این بخش می خواهید اقدام کنید، حتماً با مشورت و اطلاعات کافی به این بازار وارد شوید.


<br /><br />در دنیای امروز سرعت تحولات و رابطه آنان چنان گسترده شده که در همه امور نیاز به داشتن اطلاعات کافی، ضروری است.
<br /><br />در بازار سرمایه، خرید طلا و سکه، و سرمایه گذاری در بورس همگی نه تنها نیاز به داشتن اخبار و اطلاعات دارد بلکه تحلیل و بینش قوی می طلبد.
<br /><br />یکی از بازارهایی که نگاه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده، بازار مسکن است. بازاری که بخاطر میزان جلب سرمایه هنگفت، بسیار پرریسک و مهم به شمار می آید.
<br /><br />به جهت نااطمینانی های موجود افرادی که هنوز برای خرید مسکن دست نگه داشته اند، ویا فروشندگانی که برای فروش واحدهای ساخته شده خود منتظر بازار سال آتی هستند، همگی نیازمند اطلاعات کافی و تحلیلهای معتبراز آینده این بازار و پیش بینی روند حرکتی آن هستند.
<br /><br />در این زمینه یک گروه تحقیقاتی معتبر و شناخته شده، گزارشی از پیش بینی و تحلیل کارشناسان خود و فعالان بازار در مورد بازار مسکن سال آینده را تهیه و منتشر کرده است .
<br /><br />در همین زمینه با صادق الحسینی، مدیر این گروه به گفتگو نشستیم.
<br /><br />الحسینی که خود کارشناس ارشد اقتصاد و از تحلیلگران و نویسندگان پرکار در اقتصاد ایران است، درباره این گزارش به سایت طلا می گوید: گزارش مسکن امسال برای دومین سال منتشر می شود و از چند جهت قابل توجه و متمایز است.
<br /><br />وی می افزاید: در این بسته با در نظر گرفتن همه عوامل مؤثر در بازار مسکن و مدلسازی های مربوطه اقدام به پیش بینی علمی و تحقیقاتی روند بازار مسکن نموده، و در این مسیر از آمارهای دقیق و به روز استفاده شده، بطوریکه روند آماری به دقت بررسی و تجزیه و تحلیل شده، عوامل موثر بر مسکن شناسایی و شکافته شده و در یک کلام بینش و دیدی را به مخاطب می دهد که منحصر به فرد است.
<br /><br />سردبیر سایت اقتصادآنلاین، تلفیق دانش علمی و تجربی فعالان بازار را در این گزارش، یکی از مزایای منحصر به فرد آن عنوان می کند و خاطرنشان می دارد : این اولین بار است که در اقتصاد ایران با تجمیع و انتشار علمی و تجربی گزارشی در این سطح منتشر می شود.
<br /><br />الحسینی که چندین کتاب و صدها مقاله در تحلیل و پیش بینی اقتصاد ایران به رشته تحریر درآورده، اظهار داشت: این گزارش در دو بخش تدوین شده، در بخش اول گروهی کارشناسی و تحقیقاتی به سرپرستی اینجانب، به بررسی علمی بازار مسکن و پیش بینی آن پرداخته اند، و در بخش دوم نظرات تجربی گروهی شامل؛ 3 نفر از اعضای کمیسیون عمران مجلس، 11 انبوه ساز، 8 بنگاه دار مسکن، 10 کارشناس ارشد دولتی مسئول در بخش مسکن، 6 استاد دانشگاه با تخصص مسکن، 7 مدیر ارشد شرکتهای سرمایه گذار در مسکن، و 5 نفر کارشناس سرمایه گذار در بانکهای مسکن، جمع آوری و خلاصه شده و عملا پیش بینی تجربی این افراد نیز آورده شده است.
<br /><br />وی افزود: &quot;به نوعی با این گزارش هم پیش بینی علمی و هم پیش بینی تجربی روبروی مخاطب قرار می گیرد، و جالب اینجاست که در این گزارش ، این دو پیش بینی بسیار به هم نزدیک بوده اند.&quot;
<br /><br />نویسنده کتاب &quot;اقتصاد ایران در تنگنای توسعه&quot; این گزارش را راهگشا و روشن کننده مسیر سرمایه گذاری برای بازار مسکن سال آینده می داند و معتقد است: هم اکنون این گزارش بهترین و جامع ترین مشورتی است که هر سرمایه گذار حرفه ای و یا غیر حرفه ای می تواند داشته باشد.
<br /><br />معاون مرکز تحقیقات معاصر، با بیان تفاوت پیش بینی و پیش گویی تأکید کرد: ما در این گزارش پیش بینی مشخص و خاصی داریم، و مهم این است که پیش بینی های ارائه شده قوی و محکم باشد، ما در این بسته تحلیل هایی برای سرمایه گذاران در بازار طلا، بورس و مسکن داریم و همه را با هم مقایسه نموده ایم، و بازدهی آنها را آورده ایم. مثلاً در رابطه با دیگر بازارها همچون طلا، سکه و ارز، بازدهی بازار مسکن را بررسی و حتی تأثیر ارز را بر ساخت و ساز و روند قیمتها آنالیز نموده ایم.
<br /><br />این کارشناس اقتصادی، خریداران و سرمایه گذاران بخش مسکن را برای ورود به این بازار، توصیه به مشورت و کسب اطلاعات کافی و لازم نمود و عنوان داشت: بدون مشورت و تحلیل، سرمایه گذاری کردن، راه رفتن در مسیری پرسنگلاخ، بدون چراغ است.
<br /><br />گفتنی است، سرمایه گذاران، خریداران، فروشندگان، سازندگان و علاقه مندان به بازار مسکن، می توانند برای تهیه این گزارش تحلیلی از طریق تماس با شماره 77512938 و 77638092 اقدام نموده و درخواست خود را ثبت کنند و یا با مراجعه به سایت <a href="http://eghtesadonline.com/report.aspx">اقتصاد آنلاین</a> اقدام به ثبت سفارش نمایند./ج
<br /><br /><br />
<br /><br />
<br />
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد