اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

مالیات علی الرأس حذف می شود

سایت طلا : رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، از حذف شدن مالیات علی الرأس خبر داد.



به گزارش سایت طلا، ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه طلا و جواهر نشستی با مسئولین و فعالان صنف و صنعت طلا و جواهر داشت.

در این نشست وی از حذف مالیات علی الرأس در قانون جدید مالیاتی خبر داد و افزود : قانون مالیاتی باید آنقدر شفاف باشد که نیازی به مالیات علی الرأس نباشد.

فتحی پور با بیان اینکه امروز پیش از هر چیزی نیاز به قانون شفاف داریم اعلام کرد : در حال حاضر قانون مالیات بر ارزش افزوده در حال اصلاح و کار کارشناسی است و باید تا سه ماه آینده نهایی شود و فعالان و مسئولین صنف طلا و جواهر با برگزاری جلساتی نظراتشان را در مورد این قانون اعلام کنند.

بنا به گزارش سایت طلا، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اصلاح قانون جامع مالیاتی و اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده تصریح کرد: از پرداخت مالیات نباید فرار کرد، باید انجام معاملات خود را شفاف کرد، درآمد ایجاد کرد و مالیات را پرداخت نمود ، و ما زمانی مالیات را می گیریم که سود کرده باشیم و درآمد داشته باشیم.

وی ضمن بیان اینکه مبنای بودجه سال آتی براساس تولید ملی است اظهار داشت : تمام فکر و قانونگذاری هایمان براساس حمایت از تولید ملی است و باید کار کارشناسی کنیم و فردا خودمان را گرفتار دستگاههای نظارتی نکنیم و کلیه حرف و حدیثها و شائبه ها درباره فساد طلا و جواهرات را کلاً بر طرف کنیم و براساس قانون حرکت نمائیم./ج



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد