سایت خبری طلا

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه

منبع: تسنیم


گروه‌های مقاومت فلسطین سفر یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین و افتتاح سفارت این رژیم در منامه را محکوم کردند.


به گزارش سایت طلا،گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای مشترک تأکید کردند که افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین با آرزوها و خواسته‌های ملت‌های عربی در زمینه آزادی فلسطین در تضاد است.

در این بیانیه آمده است: سفر لاپید و افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین جنایت در حق اسلام، قومیت عربی و ملت‌های فلسطین و بحرین است.

این بیانیه می‌افزاید: اصرار عجیب به ادامه راه عادی‌سازی روابط خفت‌بار با دشمن صهیونیستی، اوج انحطاط اخلاقی برخی رژیم‌های خائن عربی را می‌رساند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این گروه‌ها تأکید کردند: سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها و دفاتر نمایندگی صهیونیست‌ها در پایتخت‌های ما تنها مکانی برای انتشار فساد و جاسوسی علیه آزادگان امت است.

گروه‌های مقاومت فلسطین اعتراضات گسترده مردم بحرین و تظاهرات‌های برگزارشده در محکومیت سفر لاپید به این کشور و افتتاح سفارت اشغالگران صهیونیست را ستودند.

این گروه‌ها تأکید کردند: عرب‌های صهیونیست‌نما با این‌گونه اقدامات نمی‌توانند از خود و حاکمیتشان حمایت کنند، بلکه بیش از پیش نزد ملت‌های خود حقیر و منفور خواهند شد.