اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا بدون تغییر باقی ماند، کاهش قیمت در انتظار بازار است؟

قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه تقریبا ثابت باقی ماند و روز را بدون تغییر خاصی به پایان رساند اما با این حال بسیاری از کارشناسان انتظار کاهش قیمت طلا را در ادامه هفته دارند.

روز گذشته یعنی دوشنبه هیچ هیجان خاصی در بازار طلا وجود نداشت و طلا تقریبا در همان سطحی که هفته گذشته را به پایان رسانده بود یعنی محدوده 1750 دلار روز را به پایان رساند.

هم اکنون قیمت هر اونس طلای جهانی 1751 دلار می باشد که افزایش یک دلاری را تجربه کرده است. نقره نیز با افزایش 0.265 دلار به عدد 22.69 دلار در هر اونس رسید.

در مرکز توجه این هفته معامله گران هزینه های زیر ساختی دولت ایالات متحده خواهد بود که می تواند بر روی بازار قیمت طلا تاثیر گذار باشد. این موضوع در روز پنج شنبه توسط نمایندگان تصمیم گیری خواهد شد.

در اخبار دیگر، کشورهای اروپایی و چین با کمبود انرژی روبرو هستند که انتظار نمی رود به این زودی ها برطرف شود. این نشان می دهد که قیمت نفت خام و گاز طبیعی تا مدتی دیگر همچنان بالا خواهد ماند. این یک عنصر اساسی صعودی برای بخش عمده ای از کالاهای خام از جمله فلزات است.

شاخص دلار امریکا امروز اندکی افزایش را تجربه کرد و نفت خام نیز در بالاترین سطح سه ساله ی خود در عدد 75.40 دلار قرار گرفت. بازده ده ساله خزانه داری امریکا نیز 1.446 می باشد.

از نظر فنی روند نزولی در معاملات کوتاه مدت طلا حاکم است. حمایت اصلی قیمت طلا سطح 1700 دلار می باشد که طلا برای رسیدن به ان باید به زیر سطوح حمایتی 1737 و 1730 دلار سقوط کند.

از ظرف دیگر طلا برای انکه بتواند روند خود را صعودی کند باید ابتدا از مقاومت 1760 دلار عبور کند. مقاومت بعدی پیش روی طلا نقطه ی 1775 دلاری خواهد بود و 1788 دلار سقف مقاومت طلا به شمار می رود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد