اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: قیمت طلا در روز های آینده نزولی خواهد بود

قیمت طلا در هفته گذشته کاهش قابل توجهی یافت و از این رو بسیاری از کارشناسان و سرمایه گذاران روند این فلز گرانبها در روز های آینده را نزولی پیش بینی می کنند.

هر هفته سایت جهانی کیتکو نیوز در میان کارشناسان و سرمایه گذاران بازار طلا یک نظرسنجی برگذار کرده و از آن ها می خواهد تا آینده قیمت طلا را پیش بینی کنند.

از هفته گذشته ما شاهد افزایش احساسات نزولی در بازار طلا هستیم. در نظرسنجی که در این هفته برگذار شد کارشناسان برای طلا روند نزولی را پیش بینی کردند و در میان کارشناسان نیز احساسات صعودی و نزولی به یکدیگر نزدیک بودند.

اونس طلا در حال حاضر در عدد 1750 دلار قرار داشته و در نقطه بسیار حساسی قرار دارد چرا که تلاش می کند در این نقطه از پشتیبانی و حمایت برخوردار شود.

جدیدترین نتایج نظرسنجی هفته ای کیتکو نیوز نشان می دهد که تحلیلگران وال استریت به طلا بدبین هستند چرا که تغییر سیاست های پولی ایالات متحده از دلار آمریکا حمایت می کند و بازده اوراق قرضه را افزایش می دهد.

همچنین در میان سرمایه گذاران نیز با وجود اینکه آرای صعودی بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است، میزان احساسات صعودی به پایین ترین میزان خود از هفت ماه گذشته رسیده است.

برخی از تحلیلگران همچنین خاطرنشان کردند که ممکن است به قیمت طلا از طرف بازار سهام نیز ضربه وارد شود چراکه هم اکنون تمرکز بازار بر روی رکورد های بازار سهام است.

این هفته 18 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلا کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان 4 نفر یا 22 درصد خواستار افزایش قیمت طلا شدند. 11 تحلیلگر یا 61 درصد خواستار کاهش قیمت طلا در هفته پیش رو شدند و سه تحلیلگر یا 17 درصد نیز در کوتاه مدت نسبت به طلا بی طرف بودند.

در همین حال در مجموع 850 رای به دست آمده از سرمایه گذاران، 382 شرکت کننده یا 45 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته پیش رو بودند. 309 نفر دیگر یا 36 درصد معتقد بودند قیمت طلا کاهش می یابد و 159 رای دهنده یا 19 درصد بی طرف بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد