اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

مدل‌های لوکس و فوق العاده آیفون ۱۳ پرو رونمایی شد+تصویر

شرکت Caviar که در زمینه طراحی و ساخت لوکس‌ترین گوشی‌ها و لوازم جانبی‌ آن‌ها فعالیت دارد، این‌بار از مجموعه لوکس و بی‌نظیر آیفون ۱۳ پرو رونمایی کرده است.

به گزارش موبوایران، شرکت Caviar که در زمینه طراحی و ساخت لوکس‌ترین گوشی‌ها و لوازم جانبی‌ آن‌ها فعالیت دارد، این‌بار از مجموعه لوکس و بی‌نظیر آیفون ۱۳ پرو رونمایی کرده است.

تصور کنید که گوشی شما با ساعت لوکس رولکسی که به دست دارید، همخوانی ندارد. آیا این گاف در عرصه مد و فشن قابل توجیه است؟ طبیعتا جواب شما “نه” خواهد بود. در همین راستا، شرکت Caviar اقدام به طراحی و تولید یک سری مجموعه ویژه از آیفون ۱۳ پرو کرده است که از مدل‌های مختلف ساعت رولکس الهام گرفته شده است.

برای مثال، مدل Olive Rays از طراحی فوق‌العاده‌ای به شکل خورشید و پرتو‌های اطراف آن برخوردار است که این طراحی برای ما یادآور ساعت رولکس است. در طراحی زیر آن نیز از زنجیر‌های فلزی از جنس تیتانیوم و روکش طلا استفاده شده است که مثل دست‌بند Jubilee طراحی لوکس و مجللی دارد.

گوشی‌های مدل Yacht Club مشابه مجموعه‌ی Rolex Yacht Master II هستند و از صفحه نمایشی از جنس تیتانیوم و برنز، قابی متشکل از رنگ صورتی و آبی و همراه با قابی برنزی، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این محصول داده‌اند.

مدل Dark Sky از طراحی مجموعه‌ زیبای Rolex Sky Dweller، به ویژه REF 326238 بهره برده است. در این طراحی، صفحه نمایش سیاه بلوطی رنگ در احاطه روکش فلزی طلا است.

مدل Meteorite از طراحی مجموعه‌ی Rolex Cosmograph Daytona الهام گرفته است. در این طراحی بی‌نظیر، قسمت بالایی و پشتی این مدل از مواد شهاب‌سنگ واقعی ساخته شده و در قسمت پایینی نیز از تیتانیوم براق با روکش PVD مشکی استفاده شده که صفحه نمایش به رنگ فیبر کربنی را احاطه کرده است.

این چهار مدل ذکر شده با توجه به اینکه گوشی مد نظر شما ایفون ۱۳ پرو یا پرو مکس باشد و یا اینکه حافظه رم دستگاه بر اساس نیاز شما چقدر باشد، با قیمتی در حدود ۶۰۰۰ دلار تا ۸۵۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

مدل Benvenuto نیز الهام گرفته از طراحی زیبای Rolex Cellini است. نام ساعت و گوشی این مدل از نام طلاکار، جواهرساز و مجسمه‌ساز دوره رنسانس، بنوینوتو سلینی بهره گرفته است. این مدل که جزو گران‌ترین مدل این دسته به شمار می‌آید، با قیمت اولیه ۲۵۰۰۰ دلار عرضه می‌شود. طراحی بی‌نظیر خورشید و اشعه‌های آن بر روی طلای سفید ۱۸ عیار همراه با تزئینات طلای زر گلد ۱۸ عیار بر روی آن حک شده است و پشت آن نیز با چرم واقعی تمساح (قهوه ای) طراحی و ساخته شده است.

طراح و الهام‌گر این مجموعه که با شناخت عمیق طرح‌های ساعت رولکس توانست مدل‌های لوکس و بی‌نظیری از آیفون۱۳ پرو و پرومکس را خلق و طراحی کند، همان موسس شرکت Caviar، سرگئی کیتوف است. او در این‌ باره می‌گوید: « ساعت رولکس و شرکت Caviar، ساعت و اثر مورد علاقه من محسوب می‌شود. بنابراین، من قصد داشتم که بهترین این برندها را با هم در یک دیوایس لوکس و مجلل ادغام کنم. به همین دلیل من این مجموعه را “یک جفت پادشاه” نامیدم، چون رولکس پادشاه ساعت‌ها و شرکت Caviar نیز پادشاه تلفن‌های هوشمند و لوازم جانبی لوکس و مجلل است. »

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد