اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: کارشناسان معتقدند قیمت طلا باز هم سقوط خواهد کرد

قیمت طلا در هفته گذشته یک سقوط بسیار شدید را تجربه کرده و به شکل قابل توجهی کاهش یافت. این موضوع باعث شد تا بسیاری از کارشناسان و سرمایه گذاران آینده قیمت طلا را نزولی پیش بینی کنند.

قیمت طلا در هفته گذشته یک سقوط بسیار شدید را تجربه کرده و به شکل قابل توجهی کاهش یافت. این موضوع باعث شد تا بسیاری از کارشناسان و سرمایه گذاران آینده قیمت طلا را نزولی پیش بینی کنند.

سایت جهانی کیتکو نیوز هر هفته در میان کارشناسان و سرمایه گذاران یک نظرسنجی برگذار کرده و از آن ها می خواهد تا قیمت طلا در هفته آینده را پیش بینی کنند.

شان لوسک کارشناس بازار در صحبت های خود اشاره کرد که قیمت طلا در کوتاه مدت نزولی خواهد بود اما در بلند مدت وی همچنان اعتقاد دارد که عوامل زمینه ای برای فلز زرد مهیا بوده و می تواند صعود کند.

وی همچنین گفت که طلا در کنار رکورد های روزانه بازار سهام در حال رقابت بوده و در سطح مناسبی قرار دارد. طبق نظر لوسک طلا با جذب سرمایه گذاران باید به بالای 1830 دلار بازگشته تا دوباره روند صعودی خود را بازپس بگیرد.

عاملی که می تواند در ادامه قیمت طلا را افزایش دهد، کاهش شاخص ها در بازار سهام خواهد بود. پیشتر نیز کارشناسان پیش بینی کرده بودند که با کاهش ارزش بازار سهام قیمت طلا رشد خوبی را از خود نشان خواهد داد.

این هفته 15 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلا کیتکو نیوز شرکت کردند. این هفته آرای نزولی و خنثی با هم برابر بودند و هر کدام 7 رای یا 47 درصد را به دست آوردند یک تحلیلگر یا 7 درصد نیز در برابر طلا صعودی بود.

در نظرسنجی این هفته مشارکت بالاتری در مقایسه با پایین ترین سطح دو هفته گذشته در میان سرمایه گذاران شاهد بودیم با این حال هنوز زیر نرخ مشارکت متوسط ​​است.

در مجموع 757 رای از طرف سرمایه گذاران به دست آمد. از این تعداد 339 شرکت کننده یا 45 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته پیش رو بودند. 294 نفر دیگر یا 39 درصد معتقد بودند قیمت طلا کاهش می یابد و 124 رای دهنده یا 16 درصد بی طرف بودند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد