اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سقوط شدید قیمت طلا تنها در یک روز + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا در روز پنجشنبه هفته گذشته شاهد سقوط بسیار شدیدی بود و به سطوح بسیار پایینی منتقل شد. کارشناسان پیش بینی می کنند که کاهش قیمت طلا ادامه پیدا کند.

قیمت طلا در روز پنجشنبه هفته گذشته شاهد سقوط بسیار شدیدی بود و به سطوح بسیار پایینی منتقل شد. کارشناسان پیش بینی می کنند که کاهش قیمت طلا ادامه پیدا کند.

مهم ترین عامل سقوط قیمت طلا در روز پنجشنبه رشد شاخص دلار به نزدیکی عدد 93 بود. افزایش تقاضا برای دلار در بازار به شکل قابل توجهی افزایش یافت که ناشی از سایه انداختن یک عدم اطمینان شدید بود.

هم اکنون هر انس طلای جهانی به 1752 دلار قیمت دارد، که افت 1 دلاری را در روز جمعه نشان می‌دهد. نقره نیز مانند طلا افت شدیدی را شاهد بود و در عدد 22.37 دلار قرار گرفت.

پیشبینی می‌شود که فدرال رزرو تا پایان سال جاری خرید اوراق قرضه خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهد؛ همچنین تنش ها با کشور چین به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یافته که احساسات متناقضی را به بازار حاکم کرده است.

علاوه بر قیمت طلا بازار سهام نیز تحت فشار فروش قرار گرفته است که به دلیل تقاضا برای دلار است. بازده ده ساله خزانه داری آمریکا نیز دیگر عاملی است که باعث شده قیمت طلا سقوط شدیدی را از خود نشان دهد.

از نظر فنی تحلیل تکنیکال طلا به ما نشان میدهد که قیمت طلا در عدد 1746 دلار دارای یک حمایت بسیار جزئی بوده و افت قیمت از این سطح میتواند آن را به حمایت بعدی در عدد 1743 دلار برساند.

در طرف دیگر قیمت طلا در محدوده 1758 دلاری دارای یک مقاومت شدید بوده و عبور از آن مقاومت بعدی در عدد 1765 دلار را فعال خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد