اونس طلا2325.03
مظنه15,287,000
18 گرم3,529,000
ارزش سکه34,441,611
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

چطور کلید شکسته را بدون کمک قفل ساز از قفل دربیاوریم؟

به این ترتیب قفل خود را از کلید شکسته آزاد کنید!

کلید شکسته در قفل

آیا تابحال کلیدتان در قفل گیر کرده است؟ کمی فشار وارد کرده و آن را مقداری جلو و عقب می کشید که ناگهان با نصف کلید در دست و نصف کلید در قفل مواجه می شوید! حال باید چه کنید؟ نگران نباشید، می توانید با انجام این نکات خودتان کلید شکسته را از قفل خارج کرده و به سراغ قفل ساز نروید؛ مخصوصا که اگر شب، آخر هفته یا تعطیلات باشد که ممکن است هزینه زیادی را متحمل شوید!

راهکار

آیا می توانید قطعه ای از کلید را که از قفل بیرون آمده است ببینید؟ پس قفل را با کمی روغن یا WD-40 چرب کنید. WD-40 بهترین گزینه است زیرا می توانید با دهانه بلند و باریک آن، تا حد امکان نزدیک کلید اسپری کنید. روغن را با دقت داخل قفل، بین کلید و استوانه اسپری کنید؛ روغن را سخاوتمندانه بکار ببرید. سپس در مرحله بعد، از یک انبردست برای بیرون کشیدن کلید شکسته استفاده کنید.

خیلی عمیق

آیا کلید داخل قفل شکسته است و نمی توانید آن را ببینید؟ ناامید نشوید، می توانید از آهن ربای قوی برای بیرون آوردن بقایای کلید استفاده کنید. البته همه صاحب آهنربای قوی نیستند و یا کلید خیلی گیر کرده است پس می توانید از یک موچین استفاده کنید، اما اگر هیچکدام کار نمی کند، می توانید کمی چسب روی نیمه دیگر کلید بگذارید و سپس آن را به داخل قفل فشار دهید تا مستقیماً روی قطعه کلید گیر کرده بنشیند؛ پس از خشک شدن چسب، می توانید کلید را به طور کامل بیرون بیاورید.

تیغ اره

این روش مطمئناً جواب می دهد. شما به یک تیغ اره کوچک مویی از اره منبت کاری مانند تصویر زیر احتیاج دارید. در صورت امکان به سراغ تیغ اره فلزی بروید. تیغه باید بسیار نازک با دندانه های بسیار ظریف باشد. برای برش تیغ اره از یک انبردست استفاده کنید. مطمئن شوید که یک دندانه بزرگ در انتهای تیغه نیز وجود دارد.

چگونه کار می کند

تیغه اره را در حالی که دندانه ها رو به شما هستند به داخل قفل فشار دهید. به این ترتیب، شما چیزی شبیه یک میله زاویه دار کوچک دارید که می توانید از آن برای بیرون آوردن کلید استفاده کنید. تیغ اره را بالا و پایین کنید تا کلید بیرون بیاید. ممکن است چند بار تلاش کنید، اما سرانجام کلید شکسته از قفل خارج می شود و تمام.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد