اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا در روز های آینده به سقوط خود ادامه خواهد داد؟

قیمت طلا طی هفته گذشته کاهش شدیدی را از خود نشان داده و قمت آن به پایین ترین سطح هفتگی خود رسید. اما آیا این موضوع به معنای پایان کار طلاست؟

قیمت طلا طی هفته گذشته کاهش شدیدی را از خود نشان داده و قمت آن به پایین ترین سطح هفتگی خود رسید. اما آیا این موضوع به معنای پایان کار طلاست؟

در هفته گذشته طلا به زیر 1800 دلار رسیده و نتوانست این سطح کلیدی را بازپس بگیرد. هم اکنون هر اونس طلای جهانی 1876 دلار قیمت دارد که افت بسیاری را نسبت به آغاز هفته گذشته تجربه کرده است.

بسیاری از کارشناسان هم اکنون انتظار دارند که یک کاتالیزور قوی در ادامه این هفته بتواند قیمت طلا را از حبس در محدوده زیر 1800 دلار خارج کند.

کارشناسان در حال حاضر بر بازار سهام تمرکز کرده اند. طبق گفته آنها بازار سهام در حال حاضر صعود بسیار شدیدی را تجربه کرده است و احتمال می رود که در فصل پییز شاهد یک اصلاح قیمت گسترده باشد.

در صورتی که بازار سهام وارد اصلاح قیمت شده و با نوسان همراه شود، قیمت طلا می تواند از آن به عنوان کاتالیزور مورد نیاز خود استفاده کرده و بار دیگر به بالای محدوده 1800 دلار بازگردد.

در گذشته نیز ما شاهد افزایش قیمت طلا با کاهش ارزش شاخص های سهام بوده ایم. در واقع طلا یکی از مهم ترین دارایی هایی است که از کاهش ارزش بازار سهام بهره برده و قیمت آن می تواند افزایش پیدا کند.

تحلیلگران بر این باورند که با توجه بی ثباتی بازار و همچنین حجم معاملات طلا، بسیار بعید است که شاهد فروش بیشتر طلا و کاهش بیشتر قیمت آن در روز های آتی این هفته باشیم.

طلا همچنان در شرایط نسبتا خوبی به سر می برد. با وجود این که از ابتدای سال جاری طلا 6.5 درصد کاهش یافته است همچنان در محدوده 1800 دلار قرار دارد و شرایط صعودی برای آن از بین نرفته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد