اونس طلا2381.27
مظنه16,591,000
18 گرم3,830,000
ارزش سکه37,379,523
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

با این راهکار ها پول خود را دو برابر کنید

اکثر افراد یک حساب پس انداز دارند که پول خود را در آنجا نگهداری کرده و ان را برای آینده ذخیره می کنند. اما شما می توانید آن پول را سرمایه گذاری کرده و اجازه دهید که پولتان دو برابر شود.

اکثر افراد یک حساب پس انداز دارند که پول خود را در آنجا نگهداری کرده و ان را برای آینده ذخیره می کنند. اما شما می توانید آن پول را سرمایه گذاری کرده و اجازه دهید که پولتان دو برابر شود.

حساب پس انداز یک راهکار خوب برای ذخیر پولی است که هم اکنون قصد هزینه کردن آن را ندارید اما در عین حال سرمایه گذاری کردن آن می تواند باعث شود در آینده دو برابر پول کنونی تان داشته باشید.

در ادامه ما به شما برخی از نکات درباره سرمایه گذاری را خواهیم گفت که برای سرمایه گذاری کردن و دو برابر کردن پول خود به آنها نیاز پیدا خواهید کرد. به طور کلی سرمایه گذاری و دو برابر شدن پولتان با میزان ریسک پذیری شما ارتباط مستقیمی داشته و باید برای مدتی نسبتا طولانی صبر داشته باشید.

سرمایه گذاری

1. سرمایه خود را تنها در یکجا قرار ندهید. برای مثال سرمایه گذاری هایی مانند بازار سهام می توانند بازده بسیاری برای شما داشته باشد اما ریسک زیادی نیز به همراه دارد. از این رو پیشنهاد می شود که سرمایه خود را در بازار های مختلفی از جمله طلا، رمز ارز ها، بازار سهام، اوراق قرضه و... قرار داده تا ریسک از بین رفتن سرمایه کاهش یابد.

2. وقتی دیگران در حال فروش هستند شما خرید را در نظر بگیرید. بازار سهام یک بازار دوره ای است شما قطعا در سرمایه گذاری خود فراز و نشیب زیادی تجربه خواهید کرد. اگر فرد ریسک پذیری باشید، می توانید هنگامی که بازار سهام یک افت را تجربه کرده و دیگران در حال فروش هستند، یک سهام را با قیمت پایین خریداری کرده و بعد که دوباره ارزش آن افزایش یافت ان را به فروش برسانید.

3. سرمایه گذاری های بلند مدت انجام دهید. گاهی اوقات در بازار سهام و حتی دیگر بازار ها، چیز هایی وجود دارند که ارزش بالایی داشته ولی هم اکنون بازار ان را کم ارزش گذاری کرده است. یکی از این موارد را پیدا کرده و بر روی آن سرمایه گذاری کنید. این کار باعث خواهد شد که طولانی مدت پول شما چند برابر شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد