اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رونمایی از مرسدس AMG EQS ۲۰۲۲در نمایشگاه مونیخ+تصاویر

نمایشگاه اتومبیل IAA در مونیخ آلمان برگزار شد و بسیاری از کارخانه های خودروسازی خودروهای جدید خود را به نمایش گذاشتند. نکته جالبی که این بین وجود داشت حضور برخی از سیاست گذاران از جمله انگلا مرکل صدر اعظم آلمان بود که موجب برهم زدن نظم نمایشگاه شده است.

به گزارش سایت طلا،مرسدس AMG EQS ۲۰۲۲ با ۷۵۱ اسب بخار و ۷۵۲ LB-FT به بازار عرضه می‌شود.

مرسدس EQS امسال به عنوان پرچمدار سدان کاملا برقی این برند معرفی شد و امروز این شرکت مدل AMG با عملکرد بالا را معرفی کرد.

این خودرو اولین مدل EQ با مارک AMG است که با ظاهری زیبا و عملکردی فوق العاده وارد ایالات متحده شده است. AMG از ابتدا تاکنون در طراحی و مشخصات فنی پیشرفت‌های متعددی داشته است.

به جرات می‌توان گفت اکنون این خودرو مجهز به حداکثر ۷۵۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۲۰ نیوتن متر گشتاور شده است. این خودرو اکنون در نمایشگاه مونیخ به نمایش گذاشته شده است و طبق گفته مرسدس قادر است در ۳.۴ ثانیه به سرعت‌۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

AMG EQS  2022

خروجی استاندارد آن ۶۴۹ اسب بخار و ۹۴۹ نیوتن متر گشتاور است و حداکثر سرعت این خودرو ۲۴۹ کیلومتر در ساعت است.

‏AMG EQS قدرت خود را از موتور‌های مخصوص AMG تأمین می‌کند و علاوه بر این تغییراتی نسبت به قبل داشته است به طور مثال اکنون به طور کامل پایه‌های موتور و زیر قاب که منحصر به همین نسخه است، توسعه پیدا کرده است.

از دیگر تغییرات این خودرو می‌توان به تنظیمات دو موتوره AMG EQS و سیستم چهار چرخ محرک AMG اشاره کرد. مرسدس برای این خودرو خاص پنج حالت رانندگی را در نظر گرفته است که شامل Slippery، Comfort، Sport، Sport+، و Individual است. جالب است بدانید که رانندگی روی حالت ‏Comfort روی حداکثر برد تمرکز دارد، در حالی که حالت رانندگی روی Sport و Sport+ بر بهینه سازی خودرو تمرکز دارد.

AMG EQS  2022

علاوه بر حالت‌های رانندگی گفته شده، مرسدس ویژگی آکوستیک که مربوط به صدا‌های موزیک در خودرو است، را اضافه کرده که به ویژگی‌های عملکردی خودرو جان می‌بخشد، در این حالت تنظیماتی وجود دارد که رانندگان می‌توانند سه ویژگی صدا - متوازن، ورزشی و قدرتمند را انتخاب کنند. همچنین صدا‌های بی نظیری برای حالت شروع مسابقه و صدای خوش آمدید AMG وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های خاص این خودرو می‌توان به سیستم ترمز سه حالته قابل تنظیم اشاره کرد که از طریق پدال‌های روی فرمان قابل تنظیم است و این توانایی را دارد که باتری لیتیوم یون ۱۰۷.۸ کیلووات ساعت را تغذیه می‌کند.

AMG EQS  2022

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد