اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با وجود سقوط شدید روز گذشته، قیمت طلا همچنان صعودی است + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا در روز گذشته کاهش قابل توجهی را از خود نشان داد اما با این حال همچنان روندی صعودی دارد. بسیاری از فعالین بازار انتظار دارند که در ادامه این هفته قیمت طلا افزایش پیدا کند.

قیمت طلا در روز گذشته کاهش قابل توجهی را از خود نشان داد اما با این حال همچنان روندی صعودی دارد. بسیاری از فعالین بازار انتظار دارند که در ادامه این هفته قیمت طلا افزایش پیدا کند.

هم اکنون هر اونس طلای جهانی در محدوده ی 1812 تا 1814 دلار قیمت دارد و در روز گذشته کاهش 10 دلاری را شاهد بوده است. نقره نیز مانند طلا کاهش شدیدی پیدا کرد.

صعود قیمت طلا از روز جمعه هفته گذشته آغاز شد و آن را به بالاترین سطح 4 هفته اخیر رساند. دلیل این حرکت صعودی داده های مربوط به اشتغال غیر کشاورزی ایالات متحده (NFP) بود که در روز جمعه منتشر شد.

پایین بودن مشاغل ایجاد شده در ماه اگوست باعث شد تا پیش بینی ها درباره تغییر سیاست های فدرال رزرو عقب افتاده و سرمایه گذاران برنامه کاهش خرید اوراق قرضه را دیرتر از موعدهای از پیش تعیین شده قبلی تصور کنند.

ادامه سیاست های آسان گیرانه فدرال رزرو و پایین بودن نرخ بهره حمایت بسیار خوبی را از طلا ارائه داده و باعث شده تا قیمت طلا با وجود سقوط روز گذشته همچنان روندی صعودی داشته باشد.

عامل کاهشی شدن قیمت طلا در روز گذشته را نیز می توان افزایش بازده خزانه داری همراه با تورم دانست که منجر به افزایش ارزش شاخص دلار نسبت به دیگر همتایان خود شد.

تحلیل تکنیکال طلا نشان می دهد که طلا هم اکنون در نزدیکی نقطه حمایت 1810 دلاری خود قرار گرفته است. افت بیشتر می تواند حمایت بعدی آن را در عدد 1808 دلار فعال کند. سقوط بیشتر قیمت طلا را به پشتیبانی های 1802 و 1797 دلاری خواهند رساند.

از سوی دیگر اولین مقاومت پیش روی طلا برای ادامه ی روند صعودی نقطه ی 1816 دلار خواهد بود. عبور از این نقطه قیمت طلا را به سمت مقاومت های بعدی خود در نقاط 1821 و 1825 دلار خواهند رساند. در بالای این اعداد مقاومت کلیدی طلا در سطح 1830 دلار قرار دارد که عبور از این سطح لازمه ی ادامه روند صعودی قیمت طلا است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد