اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

نظرسنجی: جان گرفتن احساسات صعودی در بازار طلا، آیا قیمت طلا بازهم افزایش خواهد یافت؟

همراه با افزایش قدرتمند قیمت طلا در روز گذشته، بار دیگر احساسات صعودی میان کارشناسان و سرمایه گذاران افزایش یافته است و آنها معتقدند که قیمت طلا همچنان افزایش خواهد یافت.

همراه با افزایش قدرتمند قیمت طلا در روز گذشته، بار دیگر احساسات صعودی میان کارشناسان و سرمایه گذاران افزایش یافته است و آنها معتقدند که قیمت طلا همچنان افزایش خواهد یافت.

سایت جهانی کیتکو نیوز هر هفته یک نظرسنجی برگذار کرده و از تحلیلگران و سرمایه گذاران می خواهد تا آیننده قیمت طلا را در هفته پیش رو، پیش بینی کنند. در نظرسنجی این هفته هر دو سرمایه گذاران و کارشناسان بر این باور بودند که قیمت طلا صعودی خواهد بود.

پس از یک تابستان نه چندان داغ برای طلا، هم اکنون شاهد قدرتگیری این فلز گرانبها و افزایش قیمت آن هستیم چرا که داده های مشاغل ایالات متحده که در روز جمعه منتشر شد بسیار پایین تر از انتظارات بود.

طبق داده های منتشر شده در ماه گذشته تنها 235 هزار شغل جدید ایجاد شد در حال که پیش بینی ها حاکی از ایجاد 720 هزار شغل جدید بود. این موضوع باعث شد تا نگرانی سرمایه گذاران مبنی بر تغییر سیاست های فدرال رزرو از بین رفته و قیمت طلا افزایش یابد.

هم اکنون بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که طلا دور جدیدی از حرکت های صعودی را آغاز کرده و به سمت سطوح بالا تر مانند 1900 دلار در حال حرکت است.

استراتژیست ارشد بازار آدام باتون می گوید، فدرال رزرو پیش از این گفت که نرخ بهره فعلا افزایش نمی یابد و حال داده های مربوط به مشاغل نیز بسیار ضعیف ظاهر شده است.

به این موضوع نگرانی ها نسبت به بهبود اقتصاد جهانی و همچنین افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا را نیز اضافه کنید. طلا در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داشته و می تواند به صعود خود ادامه دهد.

این هفته 15 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلا کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان 10 نفر خواستار افزایش قیمت طلا شدند. دو تحلیلگر خواستار کاهش قیمت طلا در هفته آینده شدند و سه تحلیلگر نیز در کوتاه مدت نسبت به طلا بی طرف بودند.

همچنین 637 نفر از سرمایه گذاران نیز در این نظرسنجی شرکت کردند. از این تعداد 416 شرکت کننده به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته آینده بودند. 118 نفر معتقد بودند قیمت طلا کاهش خواهد یافت و 103 رای دهنده بی طرف بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد