اونس طلا2325.98
مظنه15,307,000
18 گرم3,533,600
ارزش سکه34,486,671
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

اگر این نشانه ها را در فردی دیدید او تظاهر به پولدار بودن می کند

احتمالا همه ما با افرادی برخورد داشته ایم که تظاهر به پولدار بودن کرده و از این طریق می خواهند برتری خود را نسبت به دیگران نشان دهند. با این نشانه ها می توانید این افراد را بشناسید.

احتمالا همه ما با افرادی برخورد داشته ایم که تظاهر به پولدار بودن کرده و از این طریق می خواهند برتری خود را نسبت به دیگران نشان دهند. با این نشانه ها می توانید این افراد را بشناسید.

1. آنها به ثروت خود می بالند. در واقع ثروتمندان واقعی عموما از اعتراف به پولدار بودن خودداری کرده و کاملا عادی برخورد می کنند اما این افراد همواره درباره وسایل گران قیمت و ثروت خود حرف می زنند.

2. کالا های مختلف را به شکل اقساطی می خرند. افراد ثروتمند معمولا آن قدر پول در جیب خود دارند که هزینه یک کالا را به راحتی پرداخت کنند اما این افراد همیشه قسطی خرید می کنند.

ثروتمند

3. این افراد فقط حرف می زنند و هیچ عملی از خود نشان نمی دهند. افرادی که به پولدار بودن تظاهر می کنند همواره درباره یک خانه جدید و بزرگتر یا خودرو های گرانقیمت حرف می زنند اما در عمل هیچ چیزی از آنها نمی بینید. در واقع انها فقط صفحه های شبکه اجتماعی خود را پر از عکس هایی می کنند که در کنار خانه های بزرگ یا خودرو های گرانقیمت ایستاده اند.

4. به بهانه های مختلف از پرداخت کردن طفره می روند. مثلا برای شام بیرون رفته اید اما آنها کارت پول خود را در خودروی گرانقیمتشان که در فاصله بسیار دوری پارک شده است جا گذاشته اند.

5. زیاد خرج می کند. عموما افراد ثروتمند بسیار حساب شده خرج می کنند اما این افراد برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران هر بار که بیرون می روند میلیون ها تومان خرج می کنند.

پولدار

6. آداب مختلف را رعایت نمی کنند. افراد ثروتمند عموما در کنار ثروت خود ادب بالایی نیز دارند. مثلا آنها در صرف غذا بسیار تمیز و مرتب بوده و به زیبایی تمام غذایشان را می خورند و همچنین رفتاری محترمانه با گارسون ها دارند اما این افراد از آداب معاشرت کافی برخوردار نیستند.

7. در پاسخ به سوال اینکه آیا شما ثروتمند هستید زیاد حرف می زند. افراد پولدار واقعی در جواب به این سوال لبخند زده یا سری تکان می دهند اما این افراد شروع به صحبت درباره ثروت خود می کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد