اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: تحلیلگران با ترس و لرز به صعودی شدن قیمت طلا رای دادند

با وجود افزایش قیمت طلا در هفته گذشته و افزایش احساسات صعودی در میان کارشناسان و سرمایه گذاران، همچنان عدم اطمینان زیادی بر بازار حاکم است.

نظرسنجی: تحلیلگران با ترس و لرز به صعودی شدن قیمت طلا رای دادند

با وجود افزایش قیمت طلا در هفته گذشته و افزایش احساسات صعودی در میان کارشناسان و سرمایه گذاران، همچنان عدم اطمینان زیادی بر بازار حاکم است.

طبق آخرین نظرسنجی هفتگی کیتکو نیوز اکثر سرمایه گذاران و تحلیلگران وال استریت بر این باور بودند که قیمت طلا در هفته آینده افزایش پیدا خواهد کرد چراکه به شکل قابل توجهی بالا تر از سطح کلیدی 1800 دلار بسته شده است.

هر هفته سایت جهانی کیتکو نیوز ککه در زمینه طلا و دیگر فلزات گرانبها فعالیت می کند یک نظرسنجی میان کارشناسان و سرمایه گذاران برگذار کرده و از انها می خواهد تا نظر خود را نسبت به آینده قیمت طلا اعلام کنند.

هفته گذشته قیمت طلا توانست رشد بسیار خوبی را از خود نشان دهد چرا که سخنان جروم پاول در سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول باعث شد تا ارزش شاخص دلار افت کرده و به شکل سنتی قیمت طلا افزایش یابد.

جروم پاول در سخنان خود به کاهش خرید اوراق قرضه به شکلی آرام اشاره کرده و همچنین درباره تورم و افزایش همه گیری ویروس کرونا نوع دلتا نیز سخنانی را ابراز داشت.

بر اساس آخرین نظرسنجی کیتکو اکثر تحلیلگران انتظار دارند افزایش قیمت طلا در این هفته نیز تا روز جمعه ادامه پیدا کند. هرچند انها اعلام کردند که قیمت طلا در روز های آینده به داده ها و اخبار مختلف اقتصادی بسیار حساس خواهد بود.

این هفته 16 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان، 9 نفر یا 56 درصد خواستار افزایش قیمت طلا شدند. 4 تحلیلگر یا 25 درصد خواستار کاهش قیمت طلا در هفته پیش رو شده و 3 تحلیلگر یا 19 درصد رای ممتنع دادند.

در میان سرمایه گذراران نیز احساسات به همین گونه بود. از مجموع 801 رای به دست آمده از سرمایه گذاران، 398 شرکت کننده یا 50 درصد، به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته آینده بودند. 243 نفر دیگر یا 30 درصد کاهش قیمت طلا را پیش بینی می کردند و 180 رای دهنده یا 20 درصد نیز نسبت به آینده طلا موضوع خنثی داشتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد