اونس طلا2383.59
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

فرار زن سالخورده از دهان کروکدیل!

زن سالخورده که در دهان کروکدیل گرفتار شده بود با مبارزه ای جانانه موفق به فرار از دست این حیوان شد.

به گزارش سایت طلا ، یک زن ۷۰ ساله هندوستانی پس از مبارزه‌ای شجاعانه با کروکدیل توانست جانش را نجات دهد. «آشالیا پاریدا»، در کنار یک رودخانه در حال شستن ظروف بود که مورد حمله این حیوان قرار گرفت. در حالی که این زن در دهان این کروکدیل ۸ فوتی قرار گرفته بود و این حیوان سعی داشت او را به زیر آب بکشد وی توانست فرار کند. این اتفاق در پارک ملی بهیتارکانیکا در ایالت شرقی اودیشا هند رخ داد.

پاریدا در این باره به یکی از رسانه‌های هند گفت: «وقتی کروکدیل از زیر آب بیرون آمد و پا‌های مرا گرفت من واقعا شوکه شدم. من شروع به فریاد زدن کردم، اما تا رسیدن کمک خودم با کروکدیل مبارزه کردم.»

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این زن با فرو کردن انگشتش در چشم کروکدیل موفق شد تا از دست این حیوان فرار کند. این حیوان در حالی که پا‌های این زن را میان آرواره‌های خود گرفته بود ناگهان او را رها کرد و به زیر آب رفت. پس از آنکه ساکنان محلی در محل حادثه حاضر شدند این زن به یک بیمارستان غیردولتی در شهر «بهوبانسوار» منتقل شد.

در حالی که از یک طرف مبارزه شجاعانه این زن موجب شده تا نامش در محل زندگی اش بر سر زبان‌ها بیفتد، اما از طرف دیگر وقوع این حادثه موجی از نگرانی را در میان افراد محلی برانگیخته است. گفتنی است؛ این چهارمین حادثه از حمله کروکدیل است که طی سه ماه گذشته در این پارک اتفاق افتاده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد