اونس طلا2299.78
مظنه15,466,000
18 گرم3,570,300
ارزش سکه34,844,898
قدیم (بهار)39,700,000
جدید (امامی)42,350,000
نیم25,100,000
ربع15,250,000

فرم لب شما در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

آیا توصیف فرم لب هایتان با شخصیت شما همخوانی دارد؟

فرم لب شما در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

فرم لب

مدل و اندازه ی قسمت های مختلف بدن شما می تواند چیزهای بسیاری در مورد شما بگوید. ما براساس نحوه نشستن ،اندازه و شکل بینی و رنگ چشم هایتان می دانیم چه نوع شخصیتی دارید. حال نیز با توجه به فرم لبتان نوع شخصت شما را می گوییم. هرکسی فرم لب های متفاوتی دارد و این چیزی است که می تواند در مورد شخصیت شما بگوید!

لب گلدیلاک

آیا لب های شما نه خیلی برجسته است نه خیلی باریک؟ پس شما فرم لبی دارید که "گلدیلاک" نامیده می شود و اندازه متوسطی ​​دارد. آیا چنین لب هایی دارید؟ پس در روابط خوب هستید ، فردی متعادل بوده و قطعاً حریص یا وابسته نیستید،این چیزی که بسیاری از مردم می توانند درباره شما بدانند.

فرم لب

لبهای پر

همه ما یک جفت از این نوع لب را دوست داریم: لبهای زیبا ، پر و گرد. آیا چنین لب هایی دارید؟ پس شما مشتاق مراقبت از دیگران هستید؛ شما ترجیح می دهید یک شخص را اول مال خود کنید، این چیزی است که در طبیعت شما وجود دارد. خانواده و دوستانتان در زندگی شما واقعا مهم هستند.

لب های نازک

افرادی که دارای لب های بالا و پایین باریک هستند خوب میدانند که چگونه با تنهایی خود کنار بیایند. شما خیلی سریع به دیگران متعهد نمی شوید و ممکن است در عشق ورزیدن به دیگران مهارت کمتری نسبت به افرادی که لب پر دارند داشته باشید؛ هرچند این بدان معنا نیست که در مورد عشق عقب می مانید، چراکه روابط معمولاً برایتان ساده است، شما در آن بسیار خوب هستید.

لب کمانی

اگر لب بالایی شما شبیه کمان دو طرفه است، آیا کمی زاویه دار با قله های مشخص است؟ پس در برقراری ارتباط با دیگران بسیار خوب عمل می کنید. شما همچنین بسیار خلاق و سریع فکر می کنید؛ اما ، باید اطمینان حاصل کنید که خیلی سریع صحبت نکنید ، زیرا گاهی اوقات چیزی را می گویید که بعداً متوجه می شوید باید برای خودتان نگه می داشتید.

لب

کمانی گرد

آیا کمان لب شما گرد است؟ پس ما خبرهای خوبی برای شما داریم ، زیرا این شکل لب نشاندهنده صلح دوستی شماست. افرادی که دارای لب های کمانی گرد هستند معمولاً توانایی همدلی بالایی دارند و وقت خود را برای حضور در کنار خانواده و دوستان خود اختصاص می دهند.

دهانی کوچک با لبهای پر

آیا دهانی کوچک با لب های پر دارید؟ در این صورت ممکن است در روابط دچار مشکل شوید همچنین واقعاً احساس نمی کنید که باید تمام زندگی خود را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید، به همین دلیل ممکن است بیشتر از دیگران به خودتان توجه کنید. شما فردی قوی و مستقل هستید.

لب و دهان

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد