اونس طلا2383.29
مظنه16,586,000
18 گرم3,828,800
ارزش سکه37,368,258
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

اگر تمام روز را در حالت نشسته می گذرانید این مکمل را مصرف کنید

بسیاری از افراد تحرک چندانی در طول روز ندارند. به خصوص افرادی که کارشان پشت میز بوده و روزانه بیش از 8 ساعت را بر روی صندلی سپری می کنند.

اگر تمام روز را در حالت نشسته می گذرانید این مکمل را مصرف کنید

بسیاری از افراد تحرک چندانی در طول روز ندارند. به خصوص افرادی که کارشان پشت میز بوده و روزانه بیش از 8 ساعت را بر روی صندلی سپری می کنند.

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، متأسفانه زندگی با شیوه ای که حرکات زیادی را شامل نمی شود، آثار منفی از جمله افزایش وزن، درد کمر و شانه و افزایش خطر ابتلا به دیابت را به همراه دارد.

اگر شما از این دسته افراد هستید، سعی کنید که حتما تحرک را به زندگی روزانه خود اضافه کنید. حتی یک پیاده روی تند در اطراف دفتر نیز می تواند به شما در بهبود سلامتی و روحیه کمک کند.

کم تحرکی

در کنار این موارد مکمل هایی وجود دارند که مصرف آنها برای افراد بی تحرک مفید بوده و می تواند جنبه های مختلفی از سلامت انها را بهبود بخشد.

1. مکمل کورکومین (زردچوبه): تحقیقات نشان داده است که ماده فعال موجود در زردچوبه یا همان کورکومین تاثیرات سلامتی بسیاری داشته و می تواند در تسکین درد حتی از مسکن ایبوپروفن نیز بهتر عمل کند.

زردچوبه

2. روغن کریل: یکی از عوارض کم تحرکی ابتلا به بیماری های روانی مانند افسردگی است که می تواند با مصرف مکمل روغن کریل آن را بهبود بخشید. این مکمل حاوی اسید های چرب طبیعی امگا 3 بوده که می تواند در پیشگیری و بهبود افسردگی نقش داشته باشند.

3. لوتئین و زاگزاتین: اکثر افرادی که معمولا در روز یکجا می نشینند برای مدت طولانی به صفحه نمایش ها خیره شده و نور آبی می تواند برای چشم آنها بسیار مضر باشد. مصرف این مکمل ها می تواند سلامت چشم را ارتقا دهد.

چشم

4. ویتامین C: بی تحرکی نقش بسیاری در ضعف سیستم ایمنی بدن داشته و هیچ مکملی مانند ورزش نمی تواند به ان کمک کند اما بهرحال مصرف ویتامین سی تاثیر بسیاری در بهبود سیستم ایمنی بدن دارد.

5. ویتامین D: عموم افرادی که تحرک چندانی ندارد معمولا چندان از خانه بیرون نرفته و در معرض نور آفتاب قرار نمی گیرند که به معنای کمبود ویتامین دی است. مصرف مکمل های این ویتامین می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد