اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش قیمت طلا همراه با افزایش ارزش دلار

همراه با افزایش ارزش شاخص دلار و رسیدن آن به بالا ترین سطح چهار ماه اخیر خودف قیمت طلای جهانی کاهش چشمگیری پیدا کرده و به زیر 1800 دلار افت کرد.

کاهش قیمت طلا همراه با افزایش ارزش دلار

همراه با افزایش ارزش شاخص دلار و رسیدن آن به بالا ترین سطح چهار ماه اخیر خود، قیمت طلای جهانی کاهش چشمگیری پیدا کرده و به زیر 1800 دلار افت کرد.

از طرف دیگر رشد بازار رمزارز ها و به خصوص بیت کوین و همچنین افزایش ارزش شاخص 10 ساله خزانه داری ایالات متحده به عدد 1.28 درصد باعث شد تا قیمت طلا کاهشی شود.

در این میان سرمایه گذاران از هرگونه خرید در بازار خودداری می کنند چراکه در انتظار جلسه روز چهارشنبه کمیته فدرال رزرو و سخنرانی جروم پاول رئیس فدرال رزرو پس از جلسه این کمیته هستند.

در این جلسه قرار است سیاست های مالی این بانک بررسی شده و مشخص شود که نرخ بهره ایالات متحده در چه زمانی افزایش خواهد یافت که می تواند بر روی احساسات موجود در بازار تاثیر بسیاری بگذارد.

هم اکنون قیمت هر اونس طلای جهانی 1795 دلار می باشد که کمی بیش از یک دلار کاهش در روز را نشان داده و نسبت به بالاترین قیمت روز گذشته بیش از 15 دلار کاهش داشته است.

از نظر فنی روند حرکت قیمت طلا در کوتاه مدت نزولی است. برای ادامه پیدا کردن شرایط نزولی طلا باید حمایت کلیدی خود در منطقه 1789 تا 1795 دلار را از دست بدهد.

در صورتی که حمایت گفته شده شکسته شودف نقطه حمایت 1768 دلاری فعال خواهد شد که پشتیبانی ماهانه قیمت طلا به شمار می رود. افت به زیر این سطح نیز می تواند طلا را به 1730 دلار نزدیک کند.

در طرف دیگر نمودار اولین مقاومت پیش روی طلا محوده 1805 تا 1810 دلار بوده و عبور از آن می تواند طلا را با مقاومت 1813 دلاری خود رو به رو کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد