اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

2013سال سرنوشت ساز برای بحران بدهی منطقه یورو است

سایت طلا: موسسه رتبه بندی اس اند پی در تازه ترین گزارش خود تاکید کرد سال 2013 میلادی دوره سرنوشت سازی برای کشورهای منطقه یورو است تا برای مقابله با بحران مالی و بدهی منطقه یورو تلاش کنند.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، موسسه اس اند پی افزود سال 2013 میلادی نشان خواهد داد که آیا کشورهای بحران زده منطقه یورو می توانند با مشکلات مربوط به افزایش بدهی و کسری بودجه مقابله کنند یا خیر.

بر اساس این گزارش، بحران مالی و بدهی منطقه یورو در سه سال اخیر تاثیر منفی زیادی بر اعتماد سرمایه گذاران بین المللی داشته است .

به اعتقاد کارشناسان این موسسه مالی اگر کشورهای بحران زده منطقه یورو پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه برقراری تعادل در وضعیت اقتصادی خود داشته باشند می توان نسبت به افزایش اعتماد سرمایه گذاران بین المللی امیدوار شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری، کشورهای بحران زده عضو یورو باید امسال مهمترین اولویت خود را کاهش بدهی ها و کسری بودجه قرار دهند. دستیابی به این اهداف نیز تنها با برنامه ریزی منظم اقتصادی امکان پذیر خواهد بود.

در حالی که برخی مقامات ارشد منطقه یورو در هفته های اخیر اعلام کرده اند منطقه یورو سخت ترین دوران بحران مالی را پشت سر گذاشته است ولی به نظر می رسد اقتصاد منطقه یورو هنوز با چالشهای زیادی روبرو است.

موفقیت منطقه یورو در بازگرداندن اعتماد سرمایه گذاران بین المللی بستگی زیادی به سیاستگذاران اقتصادی اروپا دارد./م
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد