اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرکه سفید جایگزین نرم کننده در ماشین لباسشویی

8 دلیل اینکه چرا باید سرکه سفید به لباس های خود اضافه کنید

سرکه سفید جایگزین نرم کننده در ماشین لباسشویی

سرکه سفید فواید بسیار زیادی دارد

آیا تا به حال سرکه سفید به ماشین لباسشویی خود اضافه کرده اید؟ نه؟ پس شاید بخواهید همین حالا امتحان کنید! سرکه، هم برای خود لباس و هم برای ماشین لباسشویی شما خوب است و از طرفی هم بسیار ارزان هست؛ بنابراین ما لیستی از هشت مزیت بزرگ اضافه کردن سرکه به ماشین لباسشویی را تهیه کرده ایم.

1. ماشین لباسشویی

برای پاک کردن لبه های پلاستیکی ماشین لباسشویی از سرکه سفید و یک پارچه تمیز استفاده کنید. با این کار بوهای زننده و آلودگی را از بین خواهید برد. نیمی از بطری سرکه را داخل دستگاه بریزید و بگذارید تا در بالاترین چرخه کار کند. با این کار دستگاه ضد عفونی می شود و از شر هرگونه بوی نامطبوع و آلودگی خلاص می شوید.

2. لباس کودک

پوست کودک بسیار حساس است و می تواند به مواد شوینده واکنش نشان دهد. از پوست لطیف کودک خود محافظت کنید و هنگام شستن لباسهای کودک ، یک فنجان سرکه سفید در محفظه نرم کننده لباسشویی بریزید. اگر لکه های زیادی در لباس وجود دارد ، می توانید آنها را در یک تشت با مقدار مساوی آب گرم و سرکه و یک قاشق چای خوری جوش شیرین خیس کنید. سرکه بوی ادرار را نیز از بین می برد.

3. موی حیوانات

با افزودن سرکه به ماشین لباسشویی ، موهای حیوانات به راحتی از لباس شما جدا می شود. اگر دوست پشمالویی به عنوان حیوان خانگی مانند سگ یا گربه دارید ، این روش حتما بکار شما می آید.

4. نرم کردن پتو و شلوار

سرکه سفید نرم کننده ایده آل پارچه است! آیا یک شلوار جین جدید دارید که هنوز کمی در آن احساس زمختی می کنید؟ آنها را در ماشین بشویید و از سرکه به عنوان نرم کننده پارچه استفاده کنید. خواهید دید که بعد از آن پوشیدن شلوار جین بسیار راحت تر خواهد بود! اگر هنگام شستن پتو کمی سرکه به ماشین اضافه کنید ،آن ها نیز نرم می شوند. همچنین ، خوب است توجه داشته باشید: سرکه هیچ بویی از خود به جای نمی گذارد ، اما باعث می شود لباس های شسته شده شما بوی تازگی بدهند!

5. از بین بردن بو

اگر سرکه به ماشین لباسشویی خود اضافه کنید بوهای نامطبوع مانند عرق، ادرار یا بوی کپک و نا از بین می روند.

6. شستشو با دست

لباس زیر و جوراب های ظریف خود را با دست بشویید. با یک ماده شوینده ملایم شستشوی دست و دو قاشق چای خوری سرکه مقداری آب صابون درست کنید. سرکه هر بویی را از بین می برد و اطمینان حاصل می کند که پس مانده صابون روی پارچه باقی نماند.

7. استاتیک

یک فنجان سرکه به لباسشویی اضافه کنید تا از چسبندگی استاتیکی جلوگیری می کند.

8. لکه ها

لباس های زرد شده یا لکه های ایجاد شده توسط آب، قهوه یا ادرار را با محلولی از مقدار مساوی آب و سرکه از بین ببرید. بگذارید لباس لکه دار تا یک شب در این محلول خیس بخورد، سپس آن را درون ماشین لباسشویی قرار دهید و بشویید، خواهید دید لکه پاک میشود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد