اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کرونا به جان «خندوانه» افتاد

برخی از عوامل «خندوانه» در ساعات اخیر از ابتلای عده ای از دست اندرکاران تولید این مجموعه به کرونا خبر داده اند. هنوز تصمیم رسمی درباره ادامه وضعیت

به گزارش سایت طلا، برخی از عوامل «خندوانه» در ساعات اخیر از ابتلای عده ای از دست اندرکاران تولید این مجموعه به کرونا خبر داده اند. هنوز تصمیم رسمی درباره ادامه وضعیت

محمد بحرانی، صداپیشه «جناب خان» با انتشار ویدئویی که محوریت آن مشکلات مردم خوزستان است، از ابتلای دوتن از همکارانش در «خندوانه» به ویروس کرونا خبر داده است.

بحرانی در این ویدئو اعلام می کند که حامد ذبیحی و مهدی برقعی، دو عروسک گردان «جناب خان» به کرونا مبتلا شده اند و علت غیبت عروسک جناب خان در برنامه «خندوانه» هم همین مساله بوده است.

همچنین علی صبوری از کمدین های برنامه «خندوانه» در سالهای اخیر، با انتشار مطالبی در پیج شخصی اش در اینستاگرام از ابتلای رامبد جوان به ویروس کرونا خبر داده است.

بر اساس آنچه اعلام شده، تیم «خندوانه» تلاش می کند تولید و پخش این برنامه ضبطی به دلیل ابتلای برخی عوامل به کرونا متوقف نشود. ضمن اینکه در آخرین قسمتی که شامگاه گذشته سه شنبه، ۲۹ تیر ماه روی آنتن رفت و گویا ضبط آن یک هفته قبل انجام شده است، رامبد جوان مقابل دوربین این برنامه و در مسابقه ادابازی حاضر شد و با برخی دیگر از هنرمندان از جمله شهاب عباسی، آرش ظلی پور به رقابت پرداخت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد