اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین تغذیه که بهترین پوست را به شما هدیه می دهد

پوست شما برای رسیدن به اوج سلامتی و جذابیت نیاز به مراقبت بسیار دارد با این تفاوت که بخشی از این مراقبت به نوع تغذیه شما مرتبط است.

بهترین تغذیه که بهترین پوست را به شما هدیه می دهد

پوست شما برای رسیدن به اوج سلامتی و جذابیت نیاز به مراقبت بسیار دارد با این تفاوت که بخشی از این مراقبت به نوع تغذیه شما مرتبط است.

همانطور که گفته شد پوست شما نیاز به دو نوع مراقبت دارد. مراقبت داخلی و مراقبت خارجی.

مراقبت خارجی شما استفاده از محصولات مراقبت پوست و عادت های روزانه شما مانند خواب کافی، نوشیدن آب کافی و استفاده از لوازم آرایشی است.

مراقبت داخلی به نوع تغذیه و بدن شما برمی گردد. برای داشتن یک پوست سالم شما نیاز دارید تا مشکلات داخلی بدن خود را حل کنید برای مثال کمبود یک نوع ویتامین می تواند موجب تیرگی پوست شما شود که برای کشف این موضوع می توانید به دکتر پوست مراجعه کنید.

ویتامین

اما تغذیه شما مسئله ای است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا پوست شما یک نوع نمای بیرونی از نوع موادغذایی است که مصرف می کنید. تغذیه شما و سلامت پوست یک ارتباط مستقیم دارند.

بهترین تغذیه برای داشتن یک پوست سالم چیست؟

۱. چای سبز: آنتی اکسیدان موجود در چای سبز قرمزی و التهاب پوست را در مقابل آسیب های خورشید کاهش می دهد و رطوبت پوست را تامین می کند.

۲. دانه آفتابگردان: این دانه منبعی مغذی از ویتامین E و آنتی اکسیدان است که از پوست شما محافظت می کنند.

۳.گردو: گردو یک منبع خوب از چربی های مفید، روی، ویتامین E و پروتئین است که همه ی آن ها از فاکتورهای مهم سالم ماندن پوست هستند.

گردو

۴.گوجه فرنگی: منبع خوبی از ویتامین C و کاروتنوئید های اصلی پوست است که در مقابل نور خورشید از ان مراقبت می کنند و از چروک شدن پوست جلوگیری می کنند.

۵. سویا: حاوی ایزوفلاون و استروژن گیاهی است که بهبود چین و چروک های صورت ، کلاژن سازی و خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند و از پوست در مقابل آفتاب محافظت می کند.

۶. شکلات تلخ: حاوی انتی اکسیدان هایی است که در مقابل آفتاب سوختگی از پوست محافظت می کنند و همچنین جریان خون در پوست را بهبود می بخشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد