اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترفند های چشمگیر تمیزکردن حمام که همه باید بدانند

استفاده از مواد موجود در خانه به جای شوینده های گرانقیمت

ترفند های چشمگیر تمیزکردن حمام که همه باید بدانند

وقتی صحبت از نظافت سرویس بهداشتی می شود ، اکثر ما کاملاً از این کار سخت، وحشت داریم. حقیقت این است که بسیاری از ما به نظافت درست حمام نمی پردازیم. خوشبختانه ، ما نکات بسیار خوبی برای آسان سازی این کار داریم.

با استفاده از تمام محصولات تمیز کننده گران قیمت که به سختی هم کار می کنند ، پول را به فاضلاب نیندازید.درعوض،این نکات شگفت انگیز نظافت را دنبال کنید که نه تنها سریع و آسان است بلکه باعث تمیزی کامل حمام و دستشویی شما می شود.

چگونه آینه را تمیز کنیم؟

آینه دستشویی هر از چند گاهی با قطرات خمیردندان ، آرایش ، اثر انگشت یا گرد و غبار ،بسیار لکه می شود و تمیز کردنش مصیبت است. اما تنها چیزی که نیاز دارید آب گرم در حال جوش و چند کیسه چای سیاه دم کرده است.چند دقیقه اجازه دهید چای در آب داغ خیس بخورد ، آن را در یک بطری اسپری ریخته و اجازه دهید تا خنک شود. حالا محلول را روی آینه خود بپاشید اما به جای استفاده از حوله کاغذی، روزنامه را امتحان کنید. آینه شما بسیار زود کاملا تمیز خواهد شد.

سر دوش خود را با سرکه تمیز کنید

مواد موجود در آشپزخانه مانند سرکه یکی از باورنکردنی ترین موارد برای تمیز کردن است. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ، اما همین که آن را امتحان کنید ، بسیار تعجب خواهید کرد.در مورد تمیز کردن سردوش ، سرکه تنها چیزی است که باید برای مقابله با تمام رسوب عمیق آن استفاده کنید. سرکه کلید تمیزی سردوش و کاشی است.

برای رفع انسداد لوله ها از آب جوش استفاده کنید

همه ما حداقل یکبار دچار گرفتگی لوله در حمام شده ایم. به جای اینکه هر بار با یک لوله کش تماس بگیرید ، قطعاً باید این روش ساده را امتحان کنید. کافی است کتری را پر آب کنید و کامل بجوشانید ، سپس با احتیاط تمام آب را مستقیماً داخل کاسه توالت بریزید (یا هر جا که لوله مسدود شده دارید). اینکار فوراً هر چیزی را که باعث انسداد لوله می شود ، حل می کند. اگر این روش جواب نداد،متخصص های این کار پیشنهاد کرده اند که جوش شیرین و سرکه را مخلوط کنید.

از آلودگی بند بین کاشی ها خلاص شوید

بند بین کاشی های حمام اغلب آهن ربای میکروب ها و کثیفی ها است که بیشتر اوقات ، تمیز کردن این مناطق را فراموش می کنیم. بهترین توصیه ای که می توانیم به شما بدهیم تا آن را تمیز کنید ، پاک کردن این شکاف های کوچک با مخلوط جوش شیرین و سفید کننده است. قبل از اینکه آن را با برس تمیز کنید ، اجازه دهید تقریباً 30 دقیقه بماند. همه کارشناسان معتقدند که پاک کن جادویی برای از بین بردن این نوع آلودگی هاست که معجزه می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد