اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سقوط شدید قیمت طلا + تحلیل تکنیکال

طلا که در هفته گذشته توانسته بود رشد چشمگیری را از خود نشان داده و به سطوح بالایی دست پیدا کند، از صبح امروز دچار یک روند نزولی شده و قیمت آن کاهش پیدا کرد.

سقوط شدید قیمت طلا + تحلیل تکنیکال

طلا که در هفته گذشته توانسته بود رشد چشمگیری را از خود نشان داده و به سطوح بالایی دست پیدا کند، از صبح امروز دچار یک روند نزولی شده و قیمت آن کاهش پیدا کرد.

هم اکنون هر اونس طلای جهانی 1800 دلار قیمت دارد که نسبت به هفته گذشته بیش از ده دلار افت قیمت را نشان می دهد که برخی از تحلیل ها آن را یک روند اصلاحی پس از رشد شدید هفته گذشته می دانند.

همراه با گسترش دوباره ویروس کرونا در بسیاری از نقاط جهان و انتشار سویه خطرناک این ویروس به نام کرونای دلتا، بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران در حالت فروش قرار گرفته اند و ترجیح آنها نگهداری دلار است.

از طرف دیگر طلا در هفته گذشته نتوانست بالا تر میانگین تحرک 200 روزه خود قرار گرفته و به زیر آن بازگشت که در نتیجه می تواند به معنای یک روند نزولی باشد که از صبح امروز دنبال می شود.

حال اگر به تحلیل های تکنیکال طلا نگاه کنیم، ردیاب همگرایی فنی نشان می دهد که طلا تمامی سطوح حمایت خود در کانال 1800 دلار را از بین برده استت و اولین پشتیبانی آن در نقطه 1796 دلار قرار دارد.

اگر افت قیمت طلا ادامه پیدا کرده و به زیر 1796 دلار برسد، سطح حمایت قدرتمند 1792 دلاری فعال شده و شکسته شدن قیمت زیر این پشتیبانی، طلا را به 1790 دلار خواهد رساند.

در سمت مقابل، اولین مقاومت پیش روی طلا نقطه 1809 دلار است که عبور از آن می تواند طلا را به مقاومت بعدی خود در نقطه 1813 دلار نزدیک کند که همان میانگین تحرک 200 روزه طلا می باشد.

در مرحله بعدی و در صورت به دست آوردن سطح 1813 دلاری، روند صعودی طلا به سمت نقطه 1815 دلاری حرکت کرده و شانس خود را برای به دست آوردن سطوح بالای این مقاومت امتحان خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد