اونس طلا2378.54
مظنه16,416,000
18 گرم3,789,600
ارزش سکه36,985,248
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,500,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

لکه های روی لب نشانه چیست ؟

پشت لب رنگی: با این نکات می توانید تغییر رنگ بالای لب خود را از بین ببرید

پشت لب رنگی: با این نکات می توانید تغییر رنگ بالای لب خود را از بین ببرید

پشت لب رنگی چگونه ایجاد می شود و آیا میتوان از آن پیشگیری کرد؟ و شاید حتی مهمتر: در صورت بوجود آمدن می توانید آن را حذف کنید؟ ما خبرهای خوبی داریم ، زیرا به لطف این نکات مفید هم پیشگیری و هم درمان امکان پذیر است!

پشت لب رنگی

پشت لب رنگی را می توان با تغییر رنگ بالای لب تشخیص داد. در پشت لب نسبت به سایر نواحی صورت ، بیشتر رنگدانه ایجاد می شود. اما نکته دیگری که هست برخی از افراد نسبت به افراد دیگر حساسیت بیشتری دارند.

سه دلیل عمده برای پشت لب رنگی وجود دارد: ژنتیک /به هم خوردن تعادل هورمونی/ قرص های ضد بارداری که زنان استفاده می کنند.

آیا روی لب های خود لکه می بینید ؟ دلیل آن چیست ؟

کرم ضد آفتاب با SPF بالا

تغییر رنگ پوست بخاطر رنگدانه ها و تحت تاثیر اشعه خورشید اتفاق می افتد. بنابراین بهتر است اقدامات احتیاطی را انجام دهید تا از رنگی شدن پشت لب جلوگیری کنید که مهمترین آن استفاده از کرم ضد آفتاب حتی در روزهای سرد زمستانی است. در طول روز آن را تکرار کنید تا نتیجه بهتر را بدست بیاورید.

پوست را لایه برداری کنید

با لایه برداری کردن پوست آن قسمت، می توانید از مقداری از رنگ ایجاد شده در آن قسمت بکاهید. برای این کار خوب است که به طور مرتب پوست را مالش دهید. سپس از محصولات مراقبت از پوست مثل عصاره شیرین بیان ، نیاسینامید و ویتامین C استفاده کنید که برای روشن شدن پوست مفید هستند. علاوه بر این ، ویتامین A و اسید گلیکولیک نیز می توانند به از بین بردن رنگدانه ها کمک کنند.

استفاده از قرص های پیشگیری از بارداری

همانطور که قبلاً گفته شد ، مصرف قرص ضد بارداری دلیل احتمالی ایجاد پشت لب رنگی در زنان است. ممکن است بتوان با استفاده از روشی متفاوت برای پیشگیری ، رنگدانه ها را کاهش داد. با پزشک خود صحبت کنید تا گزینه ی مناسب شما را انتخاب کند.

استفاده از کرم های مخصوص

آیا نکات بالا را امتحان کرده اید ، اما به نظر نمی رسد اتفاق مثبتی افتاده است؟ پس سراغ کرم های مخصوص این کار بروید.این نوع کرم ها تضمین می کنند که تولید ملانین و تیروزین در پوست مهار می شود ، و پوست شما صاف و یکدست به نظر می رسد. قبل از استفاده از این کرم راهنمای آن را با دقت بخوانید. با استفاده بیش از حد ، پوست می تواند خشک و تحریک شود. با افزایش دقت استفاده از کرم و صبور بودن ، می توانید نتایج قابل مشاهده را طی چند هفته ببینید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد