اونس طلا2394.45
مظنه16,206,000
18 گرم3,741,100
ارزش سکه36,512,118
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,350,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

بهترین محصولات طبیعی برای درمان ریزش مو

ریزش مو می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود و منجر به کم پشت شدن موها به طور دائم و یا موقت شود.

بهترین محصولات طبیعی برای درمان ریزش مو

ریزش مو می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود و منجر به کم پشت شدن موها به طور دائم و یا موقت شود.

روغن های طبیعی یکی از روش های درمان ریزش مو هستند که علاوه بر کمک به درمان ریزش مو موجب رشد مجدد موها نیز می شوند و همچنین از ابتلا به موخوره نیز در شما جلوگیری می کند.

پیش از استفاده از روغن ها برای مو بهتر است این چند نکته را به خاطر داشته باشید که اگر پوست سر شما به شدت چرب است به هیچ عنوان روغن را به پوست سر و ریشه موهای خود نزنید و برای رسیدن به یک نتیجه بهتر دوبار در هفته و پیش از حمام از این روغن ها استفاده کنید.

ریزش مو

1. روغن سیاهدانه: روغن را به پوست سر و ریشه موها بمالید و ماساژ دهید و بگذارید تا حداثر 2 ساعت بر روی موها استراحت کند و سپس آن ها را بشویید.

2. روغن بنفشه: چند قطره از روغن بنفشه را با روغن های دیگر مانند روغن زیتون مخلوط کنید و آن را به سر بمالید و ماساژ دهید.

3.روغن رزماری: نیم ساعت پیش از استحمام روغن رزماری را بر روی ریشه های مو بزنید و آن را ماسژ دهید. سپس به حمم بروید با شامپو ملایم آن را بشویید و آبکشی کنید.

روغن رزماری

4. روغن زیتون: می توانید برای استفاده از این روغن آن را با دیگر روغن ها مخلوط کنید. برای مثال می توانید روغن زیتون را با روغن نارگیل مخلوط کنید و مرتبا بر روی پوست سرتان بمالید.

5. روغن آرگان: اگر موهای چرب دارید به شما توصیه می کنیم روغن رزماری و آرگان را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس آن را بر روی پوست سر بمالید و ماساژ دهید.

6. روغن نارگیل: روغن نارگیل را می توانید با روغن های دیگری مانند روغن درخت چای و روغن درخت کرچک ترکیب و استفاده می کنیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد