اونس طلا2214.53
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

با این 5 روش برای همیشه با موخوره موهای خود خداحافظی کنید

موخوره یکی از شایع ترین بیماری مو است که می تواند زیبایی و سلامت موهی شما را به خطر بیندازد. به ویژه اگر موهای بلندی داشته باشید مجبور می شوید آن ها را کوتاه کنید.

با این 5 روش برای همیشه با موخوره موهای خود خداحافظی کنید

موخوره یکی از شایع ترین بیماری مو است که می تواند زیبایی و سلامت موهی شما را به خطر بیندازد. به ویژه اگر موهای بلندی داشته باشید مجبور می شوید آن ها را کوتاه کنید.

موخوره از جمله بیماری هایی است که یک تهدید جدی برای مو به حساب نمی آید با این حال درمان آن کار بسیاردشوار است و یکی از قطعی ترین راهکارها برای درمان موخوره قیچی کردن مها با یک قیچی بسیار تیز است که این مسئله می تواند برای افرادی که موهای بلندی دارند بسیار دردناک و سخت باشد.

در نتیجه اولین قدم برای درمان موخوره را این پیش فرض قرار دهید که باید از ابتلا به آن در امان بمانید و از گرفتار شدن موهایتان به موخوره پیشگیری کنید.

موخوره

1.شستشوی موها از ریشه

شستشوی موها را ریشه شروع کنید و برای تمیز کردن ساقه مو از زمان کمتری استفاده کنید زیرا ساقه های مو خشک تر هستند و شستشوی مداوم آن ها می تواند موجب تشدید خشکی و بروز موخوره شود.

2. نحوه خشک کردن موها

در هنگام خشک کردن موها هرگز حوله را به دور موهای نپیچید و آن ها را نچلانید. این کار مانع از گره خوردن شدید موها می شود و آسیب رسیدن به موها را کاهش می دهد. برای شانه زدن نیز باید اجازه دهید موها به طورکامل خشک شوند.

3. عدم شانه زدن مو از ریشه

بهترین روش شانه زدن از انتها و سپس بالا رفتن به ریشه ها است همچنبن بهتر است از اسپری های نرم کننده استفاده کنیم تا هم موها راحت تر شانه شوند و هم رطوبت آن ها حفظ شود.

شانه

4. استفده از روغن های طبیعی

بهترین کار برای مراقبت از موها در برابر موخوره جلوگیری از خشک شدن ان ها است. از روغن هایی مانند روغن آرگان یا بادام برای چرب کردن موهای خود استفاده کنید.

5. شامپو و مواد مراقبتی از مو

شامپو باید متناسب با جنس موها و حاوی مواد مرطوب کننده و تقویت کننده باشد. همچنین محصولات مراقبتی از مو مانند ماسک یا سرم ها می توانند از ایجاد موخوره یا آسیب های دیگر جلوگیری کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد