اونس طلا2195.42
مظنه14,191,000
18 گرم3,276,000
ارزش سکه31,972,323
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

موهای خود را با استامینوفن بشویید

قرص های استامینوفن چیزی فراتر از یک مسکن معمولی است!

موهای خود را با استامینوفن بشویید

آیا شما نیز رویای داشتن موی سر شاداب،سرحال و بدون شوره را دارید؟ مطمئناً همه ما چنین رویایی داریم و همه شامپوها و نرم کننده های گران قیمت که فکرش را می کردیم را امتحان کرده ایم ؛اما هیچ چیز نتیجه رضایت بخش آنچنانی به ما نداد! به نظر می رسد ، ما باید این محصول دارویی را از کمد کمک های اولیه خود برداریم.نتیجه شگفت انگیز است!

مو

مراقبت از موها می تواند کار وقت گیری باشد. این روزها شامپوها ، ماسک های مو و سایر محصولات بسیاری وجود دارد که می توانید خریداری کنید و اگر می خواهید از همه آنها استفاده کنید ، نه تنها باید هزینه زیادی بپردازید بلکه زمان زیادی نیز لازم دارد.اما آیا تا به حال برای شاداب کردن موهای بی حال خود یک درمان خانگی در نظر گرفته اید؟ بسیاری از راه حل های آسان و موثر در درمان های خانگی وجود دارد؛ در اینجا تمام آنچه شما نیاز دارید تعدادی استامینوفن است.

موهای خود را با استامینوفن بشویید

استامینوفن

استامینوفن و همچنین آسپرین یکی از رایج ترین مسکن های بدون نسخه است. بسیاری از افراد هنگام مقابله با سردرد ، عفونت گوش یا آنفلوانزا از یک آسپرین ساده استفاده می کنند. دارویی که در هر خانه ای یافت می شود ، زیرا هم ارزان است و هم به راحتی در دسترس است.استفاده از این قرص های سفید بغیر از مسکن می تواند روی موهای شما نیز تاثیر گذار باشد؛ زیرا با شستن مو با آن هم خارش پوست سر را تسکین می دهد و هم آسیب کلر را از بین میبرد.

شوره سر

استامینوفن برای رفع شوره سرتان عالی عمل می کند. برای مقابله با شوره سر ، دو قرص خرد شده استامینوفن را با شامپوی معمول خود مخلوط کنید و از آن برای شستن موهای خود استفاده کنید. آرام موهای خود را ماساژ دهید، بگذارید چند دقیقه بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید و مانند معمول خشک کنید . شوره سر شما کاملا از بین رفته است!

شنا كردن

آیا بعلت شنا کردن زیاد موهایتان زرد یا سبز شده است؟ نیازی به ناراحتی نیست ، زیرا با کمی استامینوفن می توانید موهای خود را به حالت طبیعی برگردانید. آنچه شما باید انجام دهید اینجاست: هشت قرص استامینوفن را در یک لیوان آب حل کنید. بعد ، این محلول را روی موهای خود ماساژ دهید.به مدت 10 دقیقه بگذارید روی موهایتان باشد و سپس آن را با آب بشویید. رنگ زرد یا سبز زرد مو از بین می رود.

سلب مسئولیت: نتایج برای افراد مختلف می تواند متفاوت باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد