اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

موقع نشستن پاهایتان را به چه شکلی میگذارید؟

این چیزی است که حالت نشستن شما در موردتان می گوید!

حالت نشستن شما چه می گوید؟

زبان بدن اغلب بیشتر از آنچه که کلمات می توانند منتقل کنند به شما می گوید. یک ابزار فوق العاده مهم در هنگام برقراری روابط که در مورد احساسات واقعی پشت کلاممان به مخاطب می گوید و بهمین دلیل است که زبان بدن اهمیت پیدا می کند. زبان بدن همچنین می تواند چیزهای زیادی در مورد اینکه چه کسی هستیم و چگونه با محیط پیرامون خود ارتباط برقرار می کنیم نیز به ما بگوید.

حالت نشستن معمول شما چیست؟ حالت نشستن شما می تواند ویژگی هایی از شخصیت شما را فاش کند.

موقعیت A

افرادی که اینگونه می نشینند بسیار خلاق و کاریزماتیک هستند. آنها خودجوش هستند و درباره تصمیماتی که می گیرند خیلی فکر نمی کنند که این می تواند هر از چند گاهی دردسر ایجاد کند؛ اما جذابیت طبیعی آنها به کمک آنها آمده تا از یک وضعیت خسته کننده خارج شوند. این افراد به زندگی به عنوان یک ماجراجویی نگاه می کنند و از تجربه های جدید استقبال می کنند. آنها همچنین بسیار محبوب هستند و به راحتی دوستانی جدید پیدا می کنند، اگرچه بسیاری از این روابط زودگذر است.

موقعیت B

افرادی که در این موقعیت می نشینند بیشتر اهل رویا پردازی هستند. آنها تخیل قوی ای دارند و می توانند کاملا در رویاهایشان غرق شوند. این افراد بسیار همدل هستند و به راحتی می توانند با افراد دیگر ارتباط برقرار کنند، اما گاهی اوقات به همین دلیل خود را در پس زمینه قرار می دهند. آنها شنوندگان بسیار خوبی هستند و به شدت با احساسات خود در ارتباط هستند.

موقعیت C

این افراد آشفته هستند و در تمرکز کردن و بی حرکت نشستن بسیار مشکل دارند. ذهن آنها همیشه در حال حرکت است و اغلب قبل از اینکه به تأثیر کلمات خود فکر کنند ، صحبت می کنند. آنها به راحتی خسته می شوند و مدت کوتاهی به مخاطب خود توجه دارند. در روابط آنها می توانند به سرعت بی علاقه شوند و به کسی نیاز دارند که بتواند زود رابطه را تمام کند.

موقعیت D

آنها غالباً افراد بسیار باهوشی هستند و متفکران منطقی خوبی هستند.این افراد وقت شناس ، مرتب و منظم هستند. خانه های آنها اغلب تمیز و مرتب است و همه چیز جای مناسب خود را دارد. این افراد کمی محافظه کار بوده و به سرعت همه چیز را در مورد خودشان فاش نمی کنند. با این حال بسیار صادق هستند و دوست ندارند غیبت کنند. آنها در هر شرایطی آرام هستند و به راحتی دیدگاه خود را از دست نمی دهند.

موقعیت E

این افراد بسیار هدف گرا هستند و برای شغل خود بسیار ارزش قائل هستند. آنها برای تعیین اهداف بلند پروازانه برای خود مثل سلامتی ،عشق و شغل و...اهمیت قائل می شوند و به کمتر راضی نمی شوند. این افراد در مورد همه چیز ، از جمله ظاهر خود ، بسیار کمال گرا هستند که باعث می شود گاهی اوقات آنچه را که دارند از دست بدهند زیرا همیشه آرزوی بیشتر را دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد