اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت باورنکردنی پراید صفر

پراید وانت صفر کیلومتر به ۱۴۳.۵ میلیون تومان رسیده است.

پراید وانت صفر کیلومتر به ۱۴۳.۵ میلیون تومان رسیده است.


به گزارش سایت طلا به نقل از گسترش نیوز در حال حاضر ارزان ترین گزینه صفر کیلومتر برای خرید از بازار خودرو پراید ۱۳۱ است. مدل ۹۸ این خودرو با قیمت ۱۳۷ میلیون تومان در بازار فروخته می شود.

این در حالی است که قیمت پراید وانت و هاچ بک به ترتیب به اعداد ۱۳۸.۵ و ۱۴۳.۵ میلیون تومان رسیده است.

در ادامه جدول قیمت انواع پراید صفر در بازار آورده شده است.

معرفی و مشخصات کامل وانت پراید ۱۵۱ آپشنال

همان طور که می دانید سایپا ۱۵۱ ( سایپا کارا – پراید وانت ) – Saipa 151 ( Saipa Kara – Pride pickup ) بر روی پلتفرم پراید ساخته شده است. نیمه ی جلویی ۱۵۱ کاملا مشابه سایپا ۱۳۱ است. این وانت سبک وزن تنها ۹۰۰ کیلوگرم وزن دارد و به جهت تغییر کاربری آن ( نسبت به سایر پراید ها ) شامل تغییراتی در سیستم فنربندی عقب و سیستم انتقال قدرت شده است. جدی ترین رقیب سایپا ۱۵۱ را می توان باردو ( پیکان وانت ) دانست. پس از توقف تولید باردو، حالا آریسان در مقابل ۱۵۱ قرار می گیرد. ۱۵۱ ظرفیت حمل بار تا ۵۰۰ کیلوگرم را داراست.

متاسفانه هنوز شرکت سایپا امکانات جانبی خودرو ۱۵۱ آپشنال را اعلام نکرده و اطلاعات کاملی هنوز در دسترس نیست. با این وجود اما برخی از منابع افزوده شدن آپشن های نه چندان گران قیمتی نظیر مانیتور، دوربین دنده عقب و رهیاب ماهواره ای را بر روی این خودرو تایید می نمایند.


وانت پراید ۱۵۱ محصولی از پلتفرم x100 است که در گروه خودروهای تجاری سایپا قرار دارد. وانت سایپا ۱۵۱، با موتور جدید یورو ۴ توانی معادل ۷۱ اسب‌بخار تولید می‌کند.

این خودرو محصولی کارا برای حمل‌و‌نقل‌های سبک شهری تا سقف ۵۰۰ کیلوگرم محسوب می‌شود و با توجه به امکاناتی نظیر راحتی کابین راننده، ارگونومی صندلی‌ها و سیستم تهویه مطبوع، مناسب و متمایز برای حمل‌بار است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد