اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تیگو۸ پرو مدیران خودرو رقیب چه خودرو‌هایی خواهد شد؟+امکانات

سگمنت شاسی‌بلند‌های متوسط همواره طرفداران بسیار در بازار ایران داشته است. برای اثبات این قضیه باید توجهی به آمار فروش خودرو‌های وارداتی داشت

به گزارش سایت طلا،تیگو۸ پرو مدیران خودرو دارای طراحی به روز و کاملا مدرن است که همگام با سبک و متد روز طراحی است و با پیشرانه کاملا مدرن ۱.۶ لیتری TGDI و مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی قطعا با زبان جدید طراحی و مهندسی خود رقبان را به چالش خواهد کشید.

سگمنت شاسی‌بلند‌های متوسط همواره طرفداران بسیار در بازار ایران داشته است. برای اثبات این قضیه باید توجهی به آمار فروش خودرو‌های وارداتی داشت، چرا که کلیه محصولات این سگمنت همواره جزو خودرو‌های وارداتی بودند و تاکنون نمونه تولیدی نداشته‌ایم.

آمار نشان میدهد خودروی هیوندای سانتافه همواره پرفروش‌ترین خودروی وارداتی به ایران بوده که دقیقا در این کلاس و سگمنت قرار می‌گیرد، و از سوی دیگر در سال‌های آخر واردات به کشور رنو کلئوس پر فروش‌ترین خودروی وارداتی بود که اتفاقا آن هم در این سگمنت قرار داشت پس میتوان نتیجه گرفت که ایرانی‌ها عاشق شاسی بلند‌های خانوادگی و جادار هستند.

تیگو۸ پرو

حال شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا مدل جدید خود بنام تیگو۸ پرو را که در همین سگمنت قرار دارد و اتفاقا موفق‌ترین محصول شرکت سازنده هم دربازار چین و هم در بازار‌های صادراتی بوده و در برخی از بازارها، چون روسیه رقابت تنگاتنگی را با هیوندای سانتافه داشته به بازار ایران هم معرفی نماید.

خودرو‌های اصلی موجود در این سگمنت را میتوان هیندای سانتافه- کیا سورنتو- رنو کلئوس- تویوتا راوفر- میتسوبیشی اوت لندرو نیسان ایکس تریل نامید و حال این رقیب تازه نفس چینی که در سایر بازار‌ها با بسیاری از رقیبان کره ایی، ژاپنی، اروپایی و آمریکایی در یک بازار کامل آزاد و رقابتی توانسته فروش قابل قبولی بدست آورد، حال این شاسی بلند مغرور و موفق آماده سفر به بازار ایران است و در حال اخذ بلیط.

 هیوندای سانتافه

رقبای اصلی تیگو۸ پرو در بازار ایران را می‌توان نمونه‌های وارداتی هیوندای سانتافه، رنو کلئوس، میتسوبیشی اوت لندر با مدل‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ نامید.

تیگو۸ پرو مدیران خودرو دارای طراحی به روز و کاملا مدرن است که همگام با سبک و متد روز طراحی است و با پیشرانه کاملا مدرن ۱.۶ لیتری TGDI و مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی قطعا با زبان جدید طراحی و مهندسی خود رقبان را به چالش خواهد کشید.

تیگو۸ پرو

تیگو ۸ پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی به بازار می‌آید؟

لوکس‌ترین محصول مدیران خودرو، تیگو ۸ پرو پس از مدتها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور شود و به زودی در طی چند ماه آینده رونمایی این خودرو برای عرضه صورت خواهد گرفت.

به لحاظ فنی تیگو ۸ پرو از یک موتور ۲ لیتری توربو به قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن در متر و گیربکس ۹ سرعته بهره می‌برد.

همچنین یک موتور ۱.۶ لیتری TGDI با قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن در متر که توان لازم را در اختیار این شاسی بلند ۷ نفره خانوادگی با طولی بیش از ۴.۷ متر بوده قرار می‌دهد.

مدیران خودرو تجربه موفقی را با عرضه تیگو ۷ برای رقابت با کراس اوورهای کره‌ایی آغاز کرد و به سرعت تیگو ۷ به عنوان محصولی شناخته شده موقعیت خود را در بازار تثبیت کرد.

حال تیگو ۸ پرو به عنوان برادر بزرگتر از راه می‌رسد تا با شاسی بلندهای خانوادگی چون هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوتلندر و… به رقابت بپردازد.

تیگو۸ پرو به لحاظ رفاهی و ایمنی نیز آپشن های قابل توجهی دارد، رادار نقطه کور، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم ضد لغزش، کنترل در سربالایی و پائینی، ۶ عدد ایربگ ( جلو- جانبی – پرده ایی و… ) از جمله امکانات مهم ایمنی این خودرو است.

به لحاظ رفاهی نیز این خودرو دارای امکاناتی چون سقف پاناروما، دوربین ۳۶۰ اچ دی ( با کیفیت بسیار بالا)، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی و سیستم گرمایش است.

همچنین این خودرو دارای کول باکس و بازشدن برقی صندوق عقب با حرکت پا است که از تیگو ۸ پرو یک شاسی بلند مجهز می‌سازد.

علاوه بر این موارد شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران خودرو برای لوکس‌ترین محصول خود گارانتی خاص و خدمات ویژه‌ایی را در نظر خواهد گرفت.

قیمت و رقبا

چری تیگو ۸ به عنوان یک کراس اوور میان سایز نسبتا لوکس در بازار ما باید با رقبایی همچون بهمن موتور فیدلیتی و کی ام سی K7 به طور مستقیم رقابت کند. این خودرو به‌ویژه در مدل ۱.۶ لیتری توربوشارژ از لحاظ فنی نسبت به حریفان یادشده که به موتور ۱.۵ لیتری توربو مجهز هستند، برتری کامل دارد و می‌تواند آنها را به‌راحتی پشت سر بگذارد.

اما نکته قابل توجه به قیمت احتمالی این محصول بازمی‌گردد؛ چراکه گفته‌ شده احتمالا چری تیگو ۸ با قیمتی بیش از یک میلیارد تومان به دست مشتریان ایرانی خواهد رسید.

ناگفته نماند که در قیمت بالای یک میلیارد تومان انواع دست دوم شاسی بلندهای ژاپنی نظیر نیسان ایکس تریل یا محصولات کره‌ای همچون هیوندای سانتافه موجود هستند .بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که درنهایت مدیران خودرو چه قیمتی را برای تیگو ۸ در نظر می‌گیرد و آنگاه می‌توان نسبت به سرنوشت این خودرو در بازار تحلیل و ارزیابی دقیق‌تری انجام داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد