اونس طلا2374.04
مظنه16,286,000
18 گرم3,759,600
ارزش سکه36,692,358
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,300,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

با این 7 راهکار آنتن وای فای قوی تری داشته باشید

احتمالا برای شما بسیار پیش آمده است که وسط یک جلسه مهم، کلاس درس و یا هر فعالیت دیگری دچار ضعف سیگنال فای فای شده باشید و در نتیجه به مشکل بربخورید.

با این 7 راهکار آنتن وای فای قوی تری داشته باشید


احتمالا برای شما بسیار پیش آمده است که وسط یک جلسه مهم، کلاس درس و یا هر فعالیت دیگری دچار ضعف سیگنال فای فای شده باشید و در نتیجه به مشکل بربخورید.

ما در سایت طلا قصد داریم به شما هفت راهکار اصولی برای تقویت آنتن وای فای را به شما بگوییم. اگر شما نیز راهکاری را می شناسید آن را با ما و دیگر کاربران سایت در میان بگذارید.

1. در اولین قدم سرعت اینترنت خود را چک کنید. ممکن است سرعت اینترنت شما کمتر از آنچیزی باشد که در قراردادتان ذکر شده و کندی اینترنتتان مربوط به سیگنال وای فای نباشد. در این شرایط با شرکت ارائه کننده خدمات تماس بگیرید.

2. مودم یا روتر خود را در یک مکان مناسب در خانه و به دور از دیگر وسایل الکترونیکی مانند یخچال و همچنین دور از فضا هایی مانند اکواریوم قرار دهید تا فضای کافی را در اختیار داشته باشد و بیشترین آنتن دهی را به شما ارائه کند.

3. آنتن مودم خود را به صورت عمودی قرار دهید. در صورتی که انتن عمودی باشد سیگنال افقی پخش شده و می تواند محدوده وسیعی از خانه شما را در بر بگیرد.

4. برای وای فای خود یک رمز عبور قوی تعیین کنید تا دیگران نتوانند از وای فای شما استفاده کنند. برای مثال فرض کنید همسایه ها به طور هم زمان در حال تماشای فیلم با وای فای شما باشند، در این شرایط سرعت اینترنت شما کاملا کند می شود.

5. بسیار پیش می آید که در خانه دستگاه های متعددی مانند تلویزیون، لپتاپ ها و... به مودم وای فای متصل هستند و بار زیادی را برای شبکه ایجاد می کنند. سعی کنید با جدا کردن دستگاه هایی که به آنها نیاز ندارید بار شبکه را کاهش دهید.

6. شاید از این مورد آگاه نباشید اما روتر ها نیاز دارند تا به طور مرتب آپدیت شوند تا بهترین عملکرد خود را به اجرا بگذارند. برای این کار به سایت روتر - مودم خود رفته و آن را آپدیت کنید.

7. اگر تمامی راه حل های بالا و دیگر راه حل های ممکن را امتحان کرده اید و به نتیجه ای نرسیدید لازم است روتر - مودم خود را تعویض کنید. در این شرایط ممکن است سخت افزار مودم شما قدیمی و یا از کار افتاده باشد و تعویض آن بهترین راه حل است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد