اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی هفتگی قیمت طلا، در انتظار صعود فلز زرد باشیم؟

طی روز های گذشته قیمت طلا یک افزایش نسبی را تجربه کرده و قیمت آن توانسته است برخی از سطوح از دست رفته بالای خود را بازپس بگیرد.

پیش بینی هفتگی قیمت طلا، در انتظار صعود فلز زرد باشیم؟


طی روز های گذشته قیمت طلا یک افزایش نسبی را تجربه کرده و قیمت آن توانسته است برخی از سطوح از دست رفته بالای خود را بازپس بگیرد.

هم اکنون هر اونس طلای جهانی 1808 دلار قیمت داشته و بالای 1800 دلار معامله می شود. این در حالی است که روز جمعه طلا توانست حتی تا نزدیکی 1815 دلار نیز از خود رشد نشان دهد.

مهم ترین اتفاقی که در این هفته قرار است برای طلا بیافتد صحبت های جروم پاول رئیس فدرال رزرو در روز چهارشنبه خواهد بود که درباره سیاست های مالی این بانک صحبت خواهد کرد.

جیمز نایتلی - اقتصاددان - در صحبت های خود گفت که با توجه به فشار های موجود در اقتصاد، پیش بینی می شود که در روز چهارشنبه پاول توضیحات بیشتری را درباره سیاست های این بانک ارائه کند.

همچنین در هفته آینده داده های اقتصادی مختلفی منتشر خواهد شد که به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا وضعیت موجود اقتصاد ایالات متحده را بهتر از پیش بتوانند ارزیابی کنند.

با این حال طبق داده های اقتصادی که تا کنون منتشر شده و همچنین افزایش شیوع بیماری کووید-19 در برخی از نقاط جهان، پیش بینی می شود که فدرال رزرو سیاست های سازگار مالی خود را برای مدتی طولانی تر ادامه خواهد داد.

این موضوع که فدرال رزرو همچنان سیاست های سازگار مالی خود را ادامه داده و نرخ بهره را افزایش ندهد خبر بسیار خوبی برای قیمت طلا خواهد بود و می تواند رشد زیادی را از خود نشان دهد.

داده های اقتصادی مربوط به کاهش تولید ناخالص کشور چین نشان دهنده این موضوع است که جهان همچنان در حال مبارزه با پیامد های اقتصادی کووید 19 بوده و ما هنوز به طور کامل در مسیر بهبودی قرار نگرفته ایم.

با توجه به شرایط گفته شده و در صورتی که فدرال رزرو سیاست های سازگار خود را تمدید کند می توان این انتظار را داشت که قیمت طلا برای بار دیگر به سطح 1900 دلار بازخواهد گشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد