اونس طلا2232.37
مظنه14,416,000
18 گرم3,327,900
ارزش سکه32,479,248
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته پیش رو

بازار خودرو از رکود خارج شده و خرید و فروش خودرو رونق گرفته است.از طرفی نوسان قیمت دلار خودرو را گران کرد.

نوسان قیمت دلار خودرو را گران کرد. فعالان بازار خودرو با روند افزایشی قیمت دلار، احتمال هر گونه توافق میان ایران و آمریکا را رد می‌کنند و معتقدند ممکن است قیمت خودرو در هفته پیش‌رو بین پنج تا ۱۰ میلیون تومان گران می‌شود.

به گزارش سایت طلا،بازار خودرو از رکود خارج شده و خرید و فروش خودرو رونق گرفته است. بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو با اعلام این خبر گفت: به دلیل نوسان قیمت دلار، انواع خودرو گران شد. علت افزایش قیمت خودروها این است که سیگنال‌های مثبتی از برجام به گوش نرسیده است.

صدرایی ادامه داد: آنچه از روند بازار مشخص است در دولت سیزدهم مذاکرات بین‌المللی و احیای برجام به حاشیه رانده شده است. از این‌رو بازار خودرو روند صعودی را در پیش گرفته است.

او اظهار کرد: قیمت برخی خودروها در این هفته بین پنج تا ۱۰ درصد گران شده است. پیش‌بینی می‌شود هفته آینده خودروهای داخلی بین پنج تا ۱۰ میلیون تومان گران شود. امکان دارد در برخی از مدل‌های خارجی خودروها تا چند ۱۰ میلیون تومان هم نوسان افزایشی داشته باشد.

صدرایی گفت: به نظر می‌رسد نتیجه مذاکرات تا حدودی مشخص شده است. در چند سال اخیر علت افزایش قیمت خودروها تحریم و مسائل سیاسی بود. امسال هم این تجربه تکرار می‌شود. چنانچه در دولت جدید خبری از توفیق در مذاکرات شنیده نشود و نتیجه مذاکرات مشخص نشود، روند صعودی قیمت‌ها ادامه‌دار است.

هفته گذشته معاملات در بازار خودرو اندکی جان گرفته بود. در آن زمان دلالان با هدف کاهش ریسک بازار ناشی از احیای احتمالی برجام ترجیح داده بودند که خودروهای خود را به بازار عرضه کنند، اما حالا تنها کسانی خودرو خود را می‌فروشند که قصد خرید خودرو بهتری دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد