اونس طلا2379.17
مظنه16,476,000
18 گرم3,803,400
ارزش سکه37,120,428
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,500,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

واکنش علی دایی به رکورد جدید رونالدو/ پاسخ رونالدو چه بود؟

کریستیانو رونالدو بعد از رسیدن به رکورد علی دایی و دریافت پیام محبت آمیز کاپیتان سابق تیم ملی ایران، به تمجید از این اسطوره پرداخت.

کریستیانو رونالدو شب گذشته (چهارشنبه - 2 خرداد ماه) موفق شد با به ثمر رساندن دو گل دیگر مقابل تیم ملی فرانسه با 109 گل ملی علی دایی برابری کند و به طور مشترک در کنار مهاجم سابق تیم ملی کشورمان به عنوان بهترین گلزن ملی جهان قرار بگیرد.

پس از این اتفاق، علی دایی با انتشار پستی در فضای مجازی به کریستیانو رونالدو بابت رسیدن به این دستاورد بزرگ تبریک گفت.

سرمربی سابق تیم ملی کشورمان در فضای مجازی در پیام خود برای رونالدو نوشت: "بهت تبریک میگم کریس، به چیزی که لیاقتش را داشتی رسیدی. نماد واقعی پشتکار و حرفه‌ای بودن هستی و باز هم به دنیا ثابت کردی بهترینی"

رونالدو در دیدار با تیم ملی فرانسه هر دو گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و با 5 گل به تنهایی در صدر جدول گلزنان یورو 2020 قرار گرفت.

رونالدو پاسخ علی دایی را داد

کریستیانو رونالدو در استوری اینستاگرام خود پیامی برای علی دایی نوشت و از او به خاطر پیام تبریکش تشکر کرد.

دایی پس از 109 گله شدن رونالدو در بازی پرتغال مقابل فرانسه و رسیدن به رکورد او به عنوان بهترین گلزن فوتبال در رده ملی پیامی در صفحه توئیتر خود منتشر کرد که رونالدو اینگونه پاسخ او را داد: «قهرمانان واقعی همیشه قهرمان می‌مانند. خیلی افتخار می‌کنم که چنین واژگان محبت‌‌آمیزی را از الگویی بزرگ مانند تو می‌خوانم. متشکرم علی دایی».

رونالدو شب گذشته با دو گلی که از روی نقطه پنالتی به فرانسه زد به رکورد دایی رسید و با زدن یک گل دیگر در بازی بعدی تیمش برابر بلژیک به تنهایی آقای گل فوتبال ملی جهان خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد