اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عطر شما بیشتر از آنچه فکر می کنید درباره شخصیت شما می گوید

عطری که بصورت روزانه استفاده می کنیم و به آن علاقه داریم فاش کننده شخصیت درونی ما است.

عطر شما بیشتر از آنچه فکر می کنید درباره شخصیت شما می گوید

رایحه مورد علاقه شما چیست؟

یک نفر ممکن است بوی عطر گران قیمت را دوست داشته باشد، در حالی که دیگری نمی تواند آن را تحمل کند. بدیهی است که همه رایحه های یکسانی را دوست ندارند و هر کسی سلیقه شخصی خود را دارد. تعجب آور نیست که عطر شما چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گوید. ما چند رایحه پایه را در لیستی قرار داده ایم که با ویژگی های مختلف شخصیتی ارتباط دارد. آیا در مورد شما درست است؟

رایحه های مرکبات

آیا شما شخصی هستید که دوست دارید رهبری کنید؟ و آیا دوستان و خانواده شما از شما به عنوان فردی مصمم و حتی گاهی جدی یاد می کنند؟ پس این اتفاق خوبی است که شما عطرهایی با پایه مرکبات را دوست دارید. این رایحه ها نمایانگر افراد بلند پرواز و قوی هستند.Live Colorfully از Kate Spade و Viva La Juicy از Juicy Couture مطمئناً انتخاب خوبی برای شماست.

رایحه های گل رز

اگر به رایحه های گل رز تمایل دارید احتمالاً شما فردی حساس و دلسوز باشید. شما فردی هستید که همیشه به دیگران توجه می کنید به همین دلیل رایحه های گلگون مناسب شماست. رایحه گل های رز نشان دهنده افراد ملایم است. عطر گل رز انگلیسی از Yardley London و Roses de Chloé از Chloé احتمالاً رایحه هایی هستند که مدتهاست (ناخودآگاه) به دنبال آنها هستید.

رایحه های اسطوخودوس

انسانهای اجتماعی کاملا عاشق رایحه های اسطوخودوس هستند. شما راحت کنار می آیید و دوستان و خانواده همیشه از همنشینی با شما لذت می برند. علاوه بر این ، شما همیشه دوستانه رفتار می کنید و نسبت به دیگران علاقه واقعی نشان می دهید. شما برای دوستی ها ارزش قائل هستید و همیشه می دانید پس از گذراندن یک روز بد چگونه شخصی را روحیه دهید. رایحه های اسطوخودوس برای شما عالی هستند و عطرهای Libre از Yves Saint Laurent و Obsessedاز Calvin Klein کاملاً با شخصیت شما مطابقت دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد