اونس طلا2214.5
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

موهای خود را با نوشابه بشویید

آیا آرزوی شما این است که موهایی پر و براق داشته باشید اما همچنان موهایتان کم پشت و کدر است؟

چرا باید نوشابه راه حل بعدی شما برای موهایتان باشد؟


شستن موها با نوشابه می تواند فوایدی داشته باشد.

آیا آرزوی شما این است که موهایی پر و براق داشته باشید اما همچنان موهایتان کم پشت و کدر است؟ با توجه به آنچه با موهای خود می کنیم ، دور از ذهن نیست ،چراکه مرتباً آن را می شوییم ، رنگ می کنیم ، صاف می کنیم یا آنرا پیچ می دهیم. این موارد به سلامت مو کمک نمی کند وبه آن آسیب نیز میزند.

خوشبختانه ، چیزی وجود دارد که شما به احتمال زیاد آن را قبلا داشته اید و می تواند همه چیز را تغییر دهد. فقط یخچال خود را باز کنید تا آن را ببینید.


استفاده از نوشابه برای شستن موها می تواند تغییر بزرگی ایجاد کند. آیا می دانید نوشابه کاربردهای زیادی دارد؟ می توانید از آن برای جدا کردن رسوب کتری چای یا شستن سرویس بهداشتی استفاده کنید. به نظر می رسد که نوشیدنی معروف از مواد تشکیل دهنده شیمیایی ساخته شده است که می تواند هر چیزی را تمیز کند. چه کسی فکر می کرد؟ می توانید آدامس را از موهای خود یا فرزندان خود خارج کنید. فقط مقداری نوشابه را در ظرف ریخته و تکه مویی را که آدامس در آن است خیس کنید. اجازه دهید مدتی بماند و از سهولت جدا شدن آدامس شگفت زده خواهید شد.


موهای خود را با نوشابه بشویید

اگر دوست دارید حجم موهای شما بیشترشود، ارزش آن را دارد که امتحان کنید. گفته می شود که نوشابه می تواند موهای شما را پر تر کرده و از "صافی" نجات دهد و ظاهری پر و زیبا به موهای شما ببخشد.

نوشابه بسیار اسیدی است و هنگامی که روی مو استفاده می شود باعث بسته و جمع شدن فلس های تار مو می شود؛ که این به نوبه خود به موهای شما جلوه می بخشد. برای شستشو فقط به دو بطری کوچک نوشابه و آب نیاز دارید.

سلب مسئولیت: نتایج برای افراد مختلف می تواند متفاوت باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد