اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

۴۲ مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز طی یک روز در تهران جمع شد+تصاویر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با اجرای فاز دوم مانور کشوری مقابله با مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال، در یک روز، ۴۲ مزرعه غیرمجاز ارز دیجیتال در تهران، شناسایی و جمع آوری شد.

به گزارش سایت طلا، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ "حسین صبوری" روز چهارشنبه با بیان این که به منظور کاهش بار شبکه و تامین برق مورد نیاز هموطنان تهرانی، برخورد جدی با مزارع غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در دستور کار این شرکت قرار دارد، گفت: در همین راستا تاکنون بیش از ۱۱ هزار ماینر غیرمجاز در کلان شهر تهران جمع آوری شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش قابل ملاحظه مصرف برق در کشور و به منظور جلوگیری از بروز خاموشی، با اجرای فاز دوم مانور مقابله با مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال در تهران که با همراهی عوامل قضایی و پلیس تهران بزرگ، برگزار شد،گروه های عملیاتی مناطق ۲۲ گانه برق با مراجعه به مزارع غیرمجاز رمزارز، اقدام به قطع انشعابات غیرمجاز برق و جمع آوری تجهیزات مورد استفاده کردند.

در همین راستا "حمیدرضا منصوری" معاون بهره برداری و دیسپاچینگ این شرکت نیز گفت: کارشناسان این شرکت از روش های متعددی به منظور پایش مصرف برق شبکه توزیع تهران بزرگ به منظور شناسایی مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال استفاده کرده و بر اساس نتایج حاصل با همکاری نیروی انتظامی و از طریق نیروهای عملیاتی مناطق ۲۲ گانه برق، اقدام به جمع آوری ماینرهای غیرمجاز می کنند.

وی تصریح کرد علاوه بر ضبط ماینرهای غیرمجاز توسط پلیس تهران بزرگ، متخلفان ملزم به جبران خسارات وارد آمده به شبکه برق بر اساس دستورالعمل های تعیین شده نیز هستند.

"کاظم دهقانپور فراشاه" مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز از شهروندان تهران درخواست کرد تا در راستای ممانعت از سواستفاده متخلفان از شبکه برق و همراهی در کاهش بار شبکه و جلوگیری از بروز خاموشی، پس از کسب اطمینان از محل فعالیت استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز، به آدرس اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat مراجعه و از طریق گزینه ثبت گزارش رمزارز غیرمجاز، گزارش خود را ثبت و یا با ستاد خبری حراست این شرکت به شماره تلفن ۸۸۰۵۷۰۴۴ تماس گرفته و در صورت صحت اطلاعات از پاداش نقدی تا سقف ۲۰ میلیون تومان بهره مند شوند.

وی افزود: مشخصات و اطلاعات شخصی فرد گزارش دهنده کاملا محرمانه خواهد ماند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ روز گذشته/ اول تیرماه/ از کشف بزرگ‌ترین مزرعه رمز ارز کشور بالغ بر هفت هزار ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) در غرب تهران که تاثیر زیادی بر کمبود برق پایتخت داشت، خبر داد.

سردار "حسین رحیمی" بیان داشت: با تلاش پلیس پیشگیری تهران با همکاری سازمان برق تهران بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز ایران در یک کارخانه متروکه در غرب تهران کشف شد.

مقام ارشد انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه در این عملیات بالغ بر هفت هزار ماینر کشف شد که بنا بر اعلام کارشناسان برق حدود چهار درصد برق کشور برای فعالیت این ماینرها لازم است، خاطرنشان کرد: تعدادی از این ماینرهای نصب شده و تعدادی دیگر در حال نصب بود.



به گفته وی، این مزرعه بزرگترین مزرعی بوده که پلیس در روزهای اخیر کشف کرده است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای طرح گسترده در خصوص جمع آوری مزارع استخراج رمز ارزها، روز گذشته تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از حدود ۵۰ نقطه بازدید شده که مهمترین و بزرگترین مورد هم همین مزرعه بوده است.

وی تاکید کرد: مزرعه مذکور تاثیر بسیاری بر کمبود برق تهران داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد