اونس طلا2294.52
مظنه15,376,000
18 گرم3,549,500
ارزش سکه34,642,128
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,190,000
نیم25,100,000
ربع15,300,000

گانتر در سریال فرندز اعلام کرد که مبتلا به سرطان است

جیمز مایکل تایلر ،گانتر در سریال فرندز اعلام کرد در مرحله 4 سرطان پروستات است و دیگر نمیتواند راه برود

جیمز مایکل تایلر،(گانتر (در سریال "friends" اعلام کرد که در مرحله 4 سرطان پروستات است و دیگر نمی تواند راه برود.

بیماری او در سپتامبر 2018 تشخیص داده شد ، و از آن زمان به بعد سرطان وی پیشرفت کرده و به استخوان های او سرایت کرده است و دیگر نمی تواند راه برود. او هم اکنون تحت شیمی درمانی است.

تایلر به مجری برنامه گفت: من به سرطان پیشرفته پروستات مبتلا شده ام ،تقریباً سه سال است که با این بیماری سر و کار دارم، بنابراین احتمالا سرانجام ،مرا در برخواهد گرفت. "

تایلر در ابتدا با هورمون درمانی تحت درمان قرار گرفت و شرایط رو به بهبودی بود؛ اما ، اوضاع در زمان پاندمی کرونا تغییر کرد،چرا که "فرصت رفتن برای آزمایش را از دست داد ،که چیز خوبی نبود" ، سرطان او جهش پیدا کرد ، دچار شکستگی استخوان ها ، و تومورهای بالای ستون فقرات شد؛و تمام این اتفاق ها منجر به فلج پایین تنه شد. او در حال حاضر تحت شیمی درمانی است ، و "به شدت" با این بیماری مبارزه می کند.

تایلر گفت :پشیمان است که به سخنان همسرش که "قوت قلب او در این شرایط است گوش نداده است. من باید زودتر برای آزمایش میرفتم.بنابراین توصیه ی من به همه آقایان این است که هنگامی که برای معاینه سالانه خود می روید ، لطفاً از پزشک خود آزمایش PSA بخواهید،که در صورت تشخیص زودهنگام ،بیماری تا 99 درصد قابل درمان است.

وی افزود ، "من نمی خواهم مردم مجبور شوند آنچه را كه من گذرانده ام ، بگذرانند. این،روندی آسان نیست."

دکتر متیو رتیگ ، دانشمند تحقیقاتی و انکولوژیست در UCLA که تایلر را درمان می کند ، گفت: " سرطان پروستات ، کمی متفاوت با سایر سرطان ها است، زیرا وقتی زود تشخیص داده می شود ، تقریباً همیشه بهبود می یابد، وقتی دیر تشخیص داده می شود ، به ندرت درمان میشود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد