اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جزییاتی از لاکچری ترین گوشی سامسونگ+تصاویر

شرکت روسی Caviar که در زمینه تولید اکسسوری‌های بسیار تجملی و لاکچری فعالیت دارد، آخرین پرچمدار سری S گوشی‌های سامسونگ، یعنی Samsung Galaxy S21 Ultra را باز طراحی کرده است

به گزارش موبوایران، شرکت روسی Caviar که در زمینه تولید اکسسوری‌های بسیار تجملی و لاکچری فعالیت دارد، آخرین پرچمدار سری S گوشی‌های سامسونگ، یعنی Samsung Galaxy S21 Ultra را باز طراحی کرده است

اخیراً شرکت مشهور و روسی Caviar که در زمینه تولید اکسسوری‌های بسیار تجملی و لاکچری فعالیت دارد، آخرین پرچمدار سری S گوشی‌های سامسونگ، یعنی Samsung Galaxy S21 Ultra را به شکل خیره کننده باز طراحی کرده است تا بتواند به عنوان یک کالای لوکس و گران قیمت به برخی مشتریان خاص عرضه شود. در این میان وبسایت LetsGoDigital از شرکت Caviar در خواست کرده است تا نسخه‌ای از این گوشی بازطراحی شده (البته بدون جواهرالات) را در اختیار آن‌ها قرار دهد تا به بررسی این محصول بپردازد.

یک هفته پس از معرفی گوشی سری Samsung Galaxy S21، شرکت Caviar مجموعه‌ای از تلفن‌های هوشمند لوکس را بر اساس این مدل برتر جدید سامسونگ منتشر کرد. این شرکت روسی به غنی سازی و تزئین گوشی‌های پیشرفته سامسونگ با مواد با کیفیت و با دوام مشهور است. در این میان، به وبسایت LetsGoDigital این فرصت داده شده است تا یکی از این مدل‌های Galaxy S21 Ultra را بررسی کند تا در مورد آن مطلبی بنویسد. شرکت Caviar نیز درخواست این وبسایت را پذیرفت و مدلی از این گوشی را با حفظ طراحی مدل اصلی ارسال کرد.

وبسایت LetsGoDigital از شرکت سازنده درخواست کرد تا یک نسخه ترکیبی از دو مدل موجود را برای آن‌ها ارسال کند، بدون مواد نادر و گران قیمتی مانند شهاب سنگ ها، الماس، طلا، نقش برجسته‌ها و سایر گزینه‌هایی که شرکت روسی به طور معمول در محصولات خود استفاده می‌کند. از زمان ارائه سفارش، طراحان شرکت Caviar دست بکار شدند و 6 هفته بعد گوشی مورد نظر آماده شد. شرکت سازنده نیز در طی این زمان، از پشت صحنه مراحل ساخت این گوشی تصویر برداری کرده است تا نحوه ساخت آن را در معرض دید قرار دهد.

گوشی هوشمند Limited Edition در یک جعبه چرمی سفید زیبا قرار دارد. به محض باز کردن جعبه، منبع کوچکی از نور را مشاهده می‌کنید که دستگاه را به زیبایی روشن می‌کند. از باز کردن جعبه تا نگه داشتن دستگاه، همه چیز با کیفیت بالا احساس می‌شود. به نظر ما، این یک طراحی بسیار ظریف و دقیق به نظر می‌رسد و به Galaxy S21 Ultra که به خودی خود یک گوشی مجلل به حساب می‌آید، شخصیت متمایزتری می‌بخشد.

خود گوشی نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسد و هر گوشه و کنار آن با جزئیات تمام بازطراحی شده است که باعث افزایش احساس کلی تجمل و انحصار می‌شود. سیستم دوربین نیز در مقایسه با نمونه اصلی کمتر از محفظه بیرون زده است. دلیل این امر این است که لایه تیتانیوم سخت شده، که جایگزین قاب شیشه‌ای پشت Samsung S21 Ultra می‌شود، ضخیم‌تر از نمونه اصلی است.

به طور طبیعی، افزودن این مواد با کیفیت بالا که عمدتا از تیتانیوم سخت شده است، وزن بیشتری را برای این گوشی به همراه آورده است. با این وجود، این گوشی هوشمند مجلل یک چسبندگی راحتی را در دست ارائه می‌دهد، تا حدی به این دلیل که انگشت اشاره شما دقیقاً زیر قسمت کمی بیرون زده V شکل قرار می‌گیرد. این قسمت V شکل، را می‌توان در تمام مدل‌های مجموعه S21 بازطراحی شده در شرکت Caviar مشاهده کرد که مخفف واژه «پیروزی» است.

از نظر عملکرد، این گوشی هوشمند مجلل دقیقاً همان ویژگی‌های استاندارد Galaxy S21 Ultra را ارائه می‌دهد. به گزارش فرارو، این مدل برتر سامسونگ مشخصات اضافی مختلفی را در مقایسه با Galaxy S21 و +S21 ارزان‌تر ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، Ultra تنها مدلی است که از یک صفحه نمایش منحنی 6.8 اینچی +QHD با رزولوشن 3200 × 1440 پیکسل و سرعت تجدید 120 هرتز برخوردار است. علاوه بر این، این نرخ تازه سازی به طور خودکار بر اساس برنامه‌ای که مورد استفاده قرار می‌گیرد، تنظیم می‌شود.

صفحه نمایش این گوشی مجلل نیز توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. این قدرتمندترین محافظ صفحه نمایش ساخت شرکت Corning در برابر خراش و ریزگردها، تا به امروز است که جانشین محافظ Gorilla Glass 6 شده است. سامسونگ همچنین سنسور اثر انگشت را به روز کرده است که دوباره در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است، اما 1.7 برابر بزرگتر از نمونه مدل قبلی است. در عمل، حسگر اولتراسونیک تجدید شده بسیار سریعتر و دقیق‌تر از قبل عمل می‌کند.

البته نباید فراموش کرد که در مقایسه با مدل قبلی، گوشی S20 Ultra از صفحه نمایش کمی کوچکتر 6.8 اینچی به جای 6.9 اینچی بهره می‌برد. این البته حداقل تفاوت است، اما در عمل این بدان معناست که کار با مدل جدید با یک دست کمی آسان‌تر است. همانطور که از سامسونگ انتظار داریم، پرچمدار جدید یک تجربه مشاهده بسیار دلپذیر را ارائه می‌دهد؛ همه چیز فوق العاده تیز و با رنگ‌های زنده به نظر می‌رسد.

گوشی مجلل S21 Ultra نه تنها از صفحه نمایش به خصوص و درخشندگی زیبایی برخوردار است، بلکه تنها گوشی هوشمند سامسونگ است که از لنز تله فوتو دوتایی بهره می‌برد. سیستم دوربین چهارگانه شامل یک دوربین 108 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر و یک دوربین بزرگنمایی پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری 10 برابر و 100 برابر است و بزرگنمایی دیجیتال است که سامسونگ به آن بزرگنمایی فضایی می‌گویند. همه این لنز‌ها نیز به لرزشگیر نوری مجهز هستند.

در زمینه ویدئو، سامسونگ همچنین پیشرفت‌ها و نوآوری‌های زیادی را اعمال کرده است. برای اولین بار امکان فیلم برداری 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه با تمام لنز‌ها وجود دارد. این به شما امکان می‌دهد تصاویر ویدئویی بسیار صاف و واضحی را ثبت کنید، صرف نظر از اینکه می‌خواهید فیلم‌هایی با زاویه دید عریض، زاویه دید فوق العاده یا بزرگنمایی بگیرید. ویژگی‌های پیشرفته مانند Directors View و Pro-Grade video به شما امکان می‌دهد هر ویدیویی را شخصی سازی کنید. البته سامسونگ S21 Ultra به دوربین سلفی نیز مجهز است که شامل یک سنسور تصویر 40 مگاپیکسلی است که قادر به گرفتن جزئیات بسیار بیشتری نسبت به دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی دو مدل S21 دیگر است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد