اونس طلا2390.85
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

دندان درد خود را در خانه و بدون هزینه درمان کنید

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که دچار دندان درد شده باشید و به دندانپزشک دسترسی نداشته باشید. درد دندان یکی از آزار دهنده ترین و حساس ترین دردها است که سریعا نیاز به درمان دارد. این راهکارها به کمک شما خواهند آمد.

دندان درد خود را در خانه و بدون هزینه درمان کنید


ممکن است برای شما پیش آمده باشد که دچار دندان درد شده باشید و به دندانپزشک دسترسی نداشته باشید. درد دندان یکی از آزار دهنده ترین و حساس ترین دردها است که سریعا نیاز به درمان دارد. این راهکارها به کمک شما خواهند آمد.

همواره شرایطی وجود دارد که شما نمی توانید به راحتی به دندانپزشک دسترسی داشته باشید. دندان درد نیز در هر زمان و مکان و موقعیتی ممکن است به سراغ شما بیاید.

این نکته مهم است که بدانید درد دندان تنها یک نشانه از یک مشکل بزرگتر است که باید پس از انجام تسکین موقتی درد سریعا برای رفتن به دندانپزشک اقدام کنید.

درد

5 راهکار خانگی برای کاهش و تسکین موقتی درد دندان را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. آب نمک گرم

یک قاشق چای خوری نمک را در یک لیوان آب گرم مخلوط کنید تا حل شود و سپس مقدار از آن را به عنوان دهانشویه بنوشید و مخلوط را در دهان خود بچرخانید. بعد از چند ثانیه آن را از دور بریزید. این کار را در طور روز چند بار و بسته به درد دندانتان تکرار کنید. نمک به خشک شدن مایعاتی که به اعصاب دندان فشار وارد می کنند کمک می کند و درد شما را کمی تسکین می دهد.

2. کمپرس آب سرد

کمپرس آب سرد یک روش درمانی بسیار امن برای بسیاری از آسیب ها به شما می رود که می تواند به راحتی التهاب را نیز را تسکین دهد. دندان درد نیز با سایر درد ها تفاوتی ندارد و شما می توانید برای آرام کردن درد از آن استفاده کنید. کمپرس آب سرد را به 15 دقیقه بر روی محل درد قرار دهید و پس از کمی استراحت دوباره آن را تکرار کنید.

کمپرس

3. داروهای ضد التهاب

اگر دندان درد شما یک مشکل قدیمی است و پزشک پیش از این دارویی را برای شما تجویز کرده است می توانید از آن استفاده کنید و اگر به داروهای ضد التهاب بدون نسخه حساسیت ندارید می توانید از آن ها کمک بگیرید. به یاد داشته باشید هرگز قرص کامل و یا خرد شده را مستقیما بر روی دندان قرار ندهید این کار موجب بدتر شدن درد و مشکلات بعدی می شود.

4. نخ دندان

ممکن است درد دندان شما ببه علت گیر کردن استخوان و یا تکه غذایی باشد در بین دندان های شما گیر کرده است. نخ دندان در این موقعیت به شما کمک خواهد کرد. به این نکته توجه داشته باشید که نخ دندان را به آرامی در ناحیه دردناک تکان دهید تا غذا خارج شود. به هیچ عنوان از فشار و زور استفاده نکنید.

نخ دندان

5. بی حس کننده های موضعی

شما می توانید از برخی از بی حس کننده های موضعی بدون نسخه پزشک که خطری ندارند برای تسکین درد دندان استفاده کنید. این بی حس کننده برای مدت زمان کوتاهی می توانند درد شما را آرام کنند و کاربرد آن ها برای طولانی مدت نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد